'strippen' ?

Discussie in 'De bevalling' gestart door boterbloempje83, 27 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.498
    275
    83
    Wow amfy wat heftig zeg!! Jeetje. Waardoor was ze in nood gekomen?
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje. Geniet ervan!

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Gefeliciteerd!!!!
    Klinkt heftig, hoe kwam dat zo??!!
    En uiteindelijk wel redelijk snel gegaan dan aangezien je vanmiddag nog had gepost hier??
    Lekker genieten nu!

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

even in het heel kort wat er gebeurd is.

ik ben om 2 uur in het ziekenhuis gekomen voor een ctg. ik zou daar blijven tot de volgende ochtend (vandaag dus)
    na een uur ctg werd ik ge toucheerd en bleek dat ik al 6 cm ontsluiting had met de vliezen intact dit dus allen onverwacht.
    ik werd over gebracht naar een verloskamer en daar werden de vliezen door geprikt in de hoop dat ik zou ontsluiten. maar na het breken van de vliezen werd mijn ontsluiting spontaan minder (5 cm)

hier bleef ik op hangen ze besloten om 5 uur dat het goed was geweest en in zou een infuus krijgen.
    hierop wel gelijk samen met de gyn besloten dat we het heel erg langzaam zouden doen aan gezien ik met fynn in een stort bevalling ben terecht gekomen.

om 6 uur werd het infuus geprikt en werd in aan gesloten op de opwekkers en op een pompje pijnstillers dit werkte goed om 10 over 7 werd in getoucheerd en had ik een krappe 7 cm ontsluiting dus het ging goed.

vanaf dat moment ging het in een keer helemaal verkeerd in een keer zakte het hartje van ons kleintje zo gruwelijk snel tijdens een wee dat het weg viel op de monitor.

hierdoor stonden ze in een keer met 3 man op de kamer en werden de kinderarts en dienstdoende gyn op gepiept met speod omdat het "fout zou gaan" ik werd gedwongen op mijn zij te gaan liggen en kreeg een masker met zuurstof op omdat ik niet meer uit de weeën kwam. eenmaal op mijn zij voelde ik het hoofdje staan ditg heb ik gelijk geroepen en ik moest op mijn rug gaan liggen op dat moment werd er vanalles geroepen en de kinderarts moest vanuit de wacht ruimte komen (1 trap en 30 meter lopen)

maar boven al ik moest persen en hard ook dus ik beon met persen en 3 min later was ze al geboren zelfs de kinderarts was te laat. ze was grwelijk blauw maar deed het! als ze een paar minuten langer had gezeten was het zeker niet zo goed afgelopen. de bevalling was dus echt heel erg heftig me heel veel angst op het eind.

van de bevalling zijn dus ook geen foto's gewoon weg omdat er geen tijd voor was heel erg jammer. pas nadat ze bij mij lag zijn er wat foto's gemaakt

4. Alita

Alita Niet meer actief

jeetje amfy wat een verhaal!!
    Maar had ze dan last van het infuus of hadden ze geen verklaring...

Maar probeer het allemaal goed te verwerken en praat er veel over. Misschien ook even fijn dat je het hier even kwijt kan meid...

Geniet maar van je meisje!!!

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

6. Alita

Alita Niet meer actief

aaah lekker kindje!!!!!

7. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Gefeliciteerd! We zijn op dezelfde dag bevallen :) Hier geen strippen of inleiden nodig geweest, maar 't is wel heel pijnlijk geweest. Dat was gelukkig gauw vergeten toen de kleine werd aangegeven :)

8. w0nder

w0nder Niet meer actief

Amfy, wat een heftige bevalling!

Lekker genieten nu van jullie kleine mooie meisje :D jullie hebben haar een hele mooie naam gegeven :)
    Hoe reageerde Fynn eigenlijk op zijn zusje?

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

fynn is gelijk een hele trotste broer wilde haar gelijk al vast houden en zo gauw als ze maar een kik geeft staat hij naar de wieg heeel zachtjes te zeggen "jaja"

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

amfy van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid!!

11. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Wat een heftige bevalling inderdaad!! Poe zeg.... gelukkig is het met een sisser afgelopen en wat een droppie!! Echt een scheetje om te zien! Lekkere dikke toet ook! Genietze....

12. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Van harte gefeliciteerd Amfy! Wat een prachtige dochter hebben jullie gekregen! Ik ben wel geschrokken van je verhaal, wat heftig zeg. Fijn dat het achteraf nog zo goed is afgelopen, maar ik kan me goed voorstellen dat jullie flink geschrokken zijn.
    Lekker genieten nu, van je gezinnetje met trotse grote broer!

13. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Pooh wat een verhaal, maar wat een prachtig meisje zeg!

14. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik kom even binnenvallen i.p.v. een nieuw topic te openen.Is er iemand die weet in hoeveel % van de gevallen het strippen effect heeft? Ik word deze week ook gestript.

15. Alita

Alita Niet meer actief

geen idee?
    Het ligt er ook aan of er al iets gaande is daarbeneden...maar strippen doen ze ook alleen als er iets van ontsluiting is...anders heeft het weinig zin..

Zijn er nog dames over nu die moeten bevallen hier?

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

cindy volgens mij was ik de laatste

17. Alita

Alita Niet meer actief

nou dan allemaal genieten nu meiden!!!:D

18. Liesl

Liesl Actief lid

9 jul 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    Jeetje Amfy wat heftig!
    Ik krijg er kippenvel van... Maar gelukkig is het allemaal goed afgelopen!

Van harte gefeliciteerd met Yinthe, prachtige naam ook!

Volgens mij zijn we nu allemaal bevallen, toch?

Deel Deze Pagina