'strippen' ?

Discussie in 'De bevalling' gestart door boterbloempje83, 27 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Ja er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk! Niet alle baby`s willen dan ook komen en dan is het goed dat de medici er zijn he!

Maar zoals je bij mij zag kon ik NOG niet getript worden want er was nog niks aan de hand daarbeneden en die avond beviel ik ... had ik ook niet meer verwacht toen hahaha...

De laatste loodjes zijn gewoon het zwaarts en niet leuk als je zit te wachten...je wilt gewoon je kindje vasthouden en dat is normaal ... maar helaas kan het best nog even duren..

2. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    @Cindy: Hoeveel weken was je toen je niet gestript kon worden maar uiteindelijk bent bevallen?

3. Alita

Alita Niet meer actief

op de dag af 40 weken;)

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik had ook al 2cm ontsluiting maar strippen lukte niet goed, ze hebben het 3 keer geprobeerd maar de bmm was nog niet zacht genoeg. Gek genoeg kwamen bij alledrie een dag voor ik ingeleid zou worden spontaan de weeen. ( bij de tweede was ik wel s'middags nog gestript en bij nr 3 had de gyn s'middags nog even gevoeld hoeveel cm ik had maar niet echt gestript, het was nog steeds stug)
    Ik ben ook met alledrie met 42 weken bevallen....

Spannend hoor dames!! Succes allemaal.

5. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Bij mijn eerste week 40 gestript zonder resultaat, week 41 gestript en 's nachts bevallen.
    Nu bij de 2e week 39 gestript zonder resultaat wel 3 cm ontsl, en week 40 gestript en 5 cm ontsl!!! en nog zonder resultaat.....

6. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Netjes! Ik hoop het ook, dan hoef ik nog maar zes dagen.. Niets bijzonders gedaan om het te stimuleren?

7. Alita

Alita Niet meer actief

Nou iets meer sex dan normaal;) idg ervoor zorgen dat jij ook klaarkomt dat schijnt de weeën te kunnen opwekken.. maar of dat het nu is geweest;)
    Ik heb die dag geen sex gehad dus ja:cool:

En voor de rest niks bijzonders...
    Bij de eerste beviel ik met 39,5 dus ik zat toch al wat ongeduldig te wachten want ik dacht zelfs misschien eerder te bevallen dan mijn eerste...

8. Alita

Alita Niet meer actief

Lijkt me dan ook zo irritant ... denk je dat gaat goed en er gebeurt niks verder:(

9. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik ben 40wk voor t eerst gestript, maar was niet echt pijnlijk. kreeg er wel beginnende weeen van, maar zette niet door.
    met 41wk weer gestript door een ander, deed behoorlijk pijn, en 's nachts begon de bevalling, en 3uur later was ze er :)

10. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Er schijnt ook een stofje in sperma te zitten, wordt er beweerd...:(

11. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    5 cm ontsluiting!!! Dat kan toch niet meer lang duren he!!

12. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik weet het niet..

Alleen heb ikzelf ooit op tv gezien dat de longen van de baby een stofje afscheiden en dat ze de weeën beginnen?

13. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Oxytocine bedoel je? Ze zeggen dat de baby begint met het afgeven van dit hormoon en dus zijn eigen bevalling op gang brengt..

14. Alita

Alita Niet meer actief

geen idee hahaha....
    Maar idd dat de baby het zelf begint zeg maar....tja dan heeft in pricipe helemaal niks zin om te doen he;)

15. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Volgens mij zijn vanochtend mijn vliezen gebroken btw. Het stroomde er gewoon uit. Ik heb vocht weten op te vangen in een urine container en mijn inlegkruisje is doorweekt, maar het is geen afscheiding. Ga zo maar de vlos bellen, kijken wat die er van zegt..:(

16. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    oeh wat spannend! heb je al gebelt? zoja, wat zei ze?

17. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    ik ben eens benieuw dan met het strippen.. succes dames die nog aan het wachten zijn (incl ikke :p..)

18. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Yep, gebroken, het gutst er gewoon uit. Ik moet om zeven uur bellen, de baby moet iig morgen geboren worden dus als ik nog geen weeen heb, worden ze morgen opgewekt..

19. boterbloempje83

14 dec 2009
    1.526
    0
    0

ooooooooh geweldig meid! :D hopelijk een goeie bevalling! hopelijk zetten de weeen vanavond op gang.. spannend!

20. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    Ja, is heel spannend, manlief is op op dit moment meneer Sorbo, moet zo om hem lachen, normaal zal een vlekje hem niet opvallen, maar hij poetst en boent alsof zijn leven ervan afhangt..

Deel Deze Pagina