Haai meiden! Ben vandaag uitgerekend...maar nog geen tekens van een naderende bevalling. Zit nu bij de verloskundige in de wachtkamer. Vandaag poging 3 om te kijken of ik gestript kan worden.....hopelijk is het nu niet meer potdicht! Gisteren veel bitterlemon gedronken en nog seks gehad...maar dat heeft niks opgeleverd haha
oeh wat spannend allemaal de strippers! alleen balen dat het bij sommige niet lukt en spannend voor de dames die gestript zijn geworden! hier vandaag hele ochtend in zh geweest, 2x aan ctg en controles gehad, zag er goed uit.. afspraak voor inleiden is gemaakt.. ik laat me niet meer strippen, heb echt 2dgn last ervan gehad en verders is er niks gebeurd.. dus nu toeleven naar de eind datum succes nog dames!
Nou gister voor de 2e keer gestript,deed alleen maar weer een paar uur pijn van onderen en verder weer helemaal niks grrr Morgen weer naar het ziekenhuis voor ctg. Het zal toch wel dinsdag inleiden worden Succes meiden!!!
Wat een spannend topic!! Spannend Babsie, hopelijk zet het nu door Wat erg dat bij velen de strippoging geen resultaat heeft en sommigen zelfs meerdere malen gestript worden. Kunnen ze dan niet de bevalling op gang brengen dmv inleiden of de vliezen breken?
Nou meiden ik zit er echt doorheen!!!! Ik kon weeeeer niet gestript worden Mijn baarmoeder zit nog erg hoog, en ik zit nog pot dicht. Nog helemaal geen tekenen van een naderende bevalling! Ik moet er maar op gaan rekenen dat ik na de 41 weken ga bevallen zei de verloskundige. Met het risico dat mijn man er niet bij kan zijn (zijn werk is 400km hier vandaan) en dat hij maar 2 dagen vrij is. En ik dus na 2 dagen (als mijn man zijn verlof over is) ik er alleen voor sta met 2 kinderen Maandag moet ik weer naar de verloskundige, als het dan nog zo dicht zit gaan ze alvast een afspraak voor mij maken bij het umcg. Deze zal dan waarschijnlijk donderdag of vrijdag plaats vinden. En woensdag ervoor ga ik dan nog een keer naar de vk. Pff wat een gestress allemaal.....maar ik denk dat ik het nu ECHT moet gaan los laten....want heb er nu wel genoeg om gehuild. @boterbloempje, fijn dat alles goed was verder! Wanneer wordt je ingeleid? @Rowenavb, ik hoop voor je dat het nog voor de inleiding van dinsdag begint! @Bapsie, spannend!!!! hopelijk zet het snel door! @Wonder, vliezen doorbreken kan pas als je ontsluiting hebt...dit heb ik nog niet.
hey consider! ik snap je helemaal maar hey mischien is er nog wel een kans. er zijn wel meer bevallingen die vanuit potdicht naar 10 cm gaan in 4 uurtjes.tis echt niet gezegd dat je niet bevalt het weekend.(pfff hoor mij praten en dat terwijl ik zelf de moed ook heb opgegeven)
Hey meid,ik weet dat dat kan....maar ik ga er maar niet vanuit dat dat bij mij gebeurt. Wil mezelf geen valse hoop meer geven. Ik ga er nu maar vanuit dat ik ingeleid moet worden over 2 weken, dan kan het alleen maar meevallen.
i het ook hoor. hier is het net zo kansloos. ik mag me dinsdag weer melden bij de gyn in de hoop dat ze dan wat willen doen pfft ik heb gewoon echt geen zin meer alles doet me zeer en ik ben er klaar mee maarja ze wil echt niet
Hey meiden Wat balen dat het bij sommige nog niet kan :S Frustrerend! Hier de hele dag vrij rustig nu tegen de avond wat meer krampjes... Ik ga zo maar naar bed. Met manlief afgesproken als ik morgen weer zo wakker wordt als vanochtend dat ik blijf liggen en de vlos bel, en dan vraag of ze t wil strippen, ik heb geen zin om zo door te lopen nog een week, en ik kon in principe gewoon gestript worden dus... Ja ik d8 zelf ook al misschien hou ik het ook tegen omdat ik t vandaag niet wil haha Na 12en mag t van mij
meiden nog even volhouden hoor....de laatste loodjes wegen gewoon het zwaarst....jullie kunnen het....knuffie!
Hoi dames Heerlijk geslapen en nu nergens geen last meer van hahaha... Ach ja, ik denk dat dit maar t laatste weekend is met zijn drietjes is toch ook wel speciaal Bij mijn oudste leek het erop dat het 6 februari allemaal zou doorzetten, uiteindelijk is ze 18 februari pas geboren... Had ik zo rond de 7de en 8ste echt rotdagen omdat het niet doorzette en daarna had ik een soot berusting van t komt toch wel een keer. Nu voel ik dat hetzelfde, dus ik heb vertrouwen dat t niet meer zo lang duurt... Donderdag word ik iig gestript en bij mijn oudste reageerde ik daar flink op dus ben benieuwd !
hoi meiden hier verlies ik sinds gisteravond wat stukjes slijmprop. maarja dat deed ik bij fynn ook al 5 dagen voor de bevalling dus daar pin ik me maar niet op vast. wel is het zo dat er daar beneden nu wel weer wat gebeurd pfff wat duurt dat wachten lang. en dat terwijl ik eerder ingeleid zou worden met 37/38 wkeen
nou amfy idd er gebeurt iets! Bij de eerste beviel ik die dag en bij de oudste een paar dagen later dus wie weet meid! Het hoeft niet hetzelfde te verlopen he...
@Amfy, helaas zegt de slijmprop verliezen inderdaad niks. Ik ben hem wel verloren toen ik weeèn had. Maar inderdaad genoeg vrouwen verliezen hem een paar dagen voor de bevalling. Maaaaar er gebeurt inderdaad wel iets!!! Ik duim voor je meid!!! @Rianneke, jammer dat het niet heeft doorgezet! Erg herkenbaar van de berusting die je moet vinden. Ik ga er nu maar vanuit dat ik binnen nu en 2 weken bevallen ben. En denk niet meer...owww zal het morgen gebeuren, of overmorgen. En ik wil nu niet meer letten op elk krampje die ik voel. Dan maak ik mezelf alleen maar gek en zenuwachtig.