Precies een jaar geleden gestript met 40 weken precies. Had toen 2 cm ontsluiting.. De rest van de dag af en toe wat krampjes. 2 uur 's nachts begonnen echt de weeen en braken de vliezen. 5 uur 's ochtends is Matthijs geboren. Hier werkte het dus wel
Omdat ik vroeg ingeleid zou worden ivm groeiachterstand van de kleine. Dus zo probeerden ze de boel alvast op gang te brengen. Ik wist het dus niet dat ze me gestript had de eerste keer! Wist alleen dat het gruwelijk veel pijn deed, heb echt gegild. Toen ik dat aan vriendinnen vertelde zeiden zij dat ik waarschijnlijk gestript was. De gyn beaamde dat en heeft me een week later dus weer gestript en ook uitgelegd waarom.
Bij de eerste na 40 weken zwangerschap 2x gestript wat op voorweeen na niks opleverde.. Toen met 42 weken vliezen gebroken door de vk, en zelfde dag kleine nog geboren. Bij de 2e ben ik op zondag middag, precies 41 weken, om 15.00u gestript, en om 16.00u begon het al gelijk, en die nacht om 03.03u bevallen. Dus dat heeft gelijk geholpen.
En... heeft het dit keer wel geholpen? Of ben je inmiddels al bevallen, hihi? In ieder geval succes met de laatste loodjes!!
Ik ben gestript met 38 weken en 2 dagen en het heeft geholpen 's middags om 14.35 gestript en 24 uur later had ik mijn zoontje boven op mij liggen (14.34) 's avonds rond 18.00 begonnen de lichte weeën en rond half 2 's nachts was ik in het ziekenhuis
Hier afgelopen woensdag gestript en het heeft niks uitgehaald ook al had ik 2-3cm ontsluiting. Vandaag weer gestript, maar of het gaat helpen? Succes belgischemama!
Hier ook gestript bij 3cm, 2 uur later had ik er 1cm bij. Daarbij had ik ook nog eens om de 1,5 minuut een heerlijke rugwee van 1,5 minuut, allemaal dankzij het strippen. Dit hoeven ze bij een volgende zwangerschap niet weer te doen
Hier 2 keer gestript en heeft beide keren niet geholpen. Woensdag moet ik op controle ben benieuwd, want stiekem blijf ik hopen dat het toch een keertje gaat werken haha.
1ste keer met 39+5 niet geholpen alleen wat gerommel en stuk slijmprop 40+1 nog een keer gestript, slijmprop helemaal verloren en daarna gebroken vliezen, uiteindelijk 8 uur na het strippen lize op mijn buik!! heeft echt het laatste zetje gegegevn hier
Vanmiddag weer gestript maar heb het gevoel dat het deze keer ook niet geholpen heeft. Maar we wachten rustig af.