Ik lig sinds gister in het ziekenhuis.. ik zou ingeleid worden want volgens de gyn maandag kon dat.. woensdag dus ineens niet.. dus dikke tegenvaller! Kreeg oraal tabletjes.. kreeg regelmatige harde buiken die niks deden maar het waren er teveel voor een 2e portie pillen dus de nacht gewoon op de kraamafdeling.. vanmorgen gevoeld ..1 cm baarmoedermond wel veel platter dan gister... maar toch weer tegenvaller en heb vanmorgen vaginaal tablet gehad.. ik kreeg best wel ongikrampen en ook best wel rugpijn onderin.. maar nadat de ctg werd afgekoppeld en ik op de zij ging liggen was dat ook weer weg.. ik lig nu weer aan ctg om te kijken of ik weer tabletten krijg... ik wordt een beetje moedeloos en heb eeeecht het idee dat hij er nog niet uitkomt op korte termijn uitkomt..!
Hoii, Ow jeetje dat duurt wel echt lang! Ik word maandag ingeleid gister was de baarmoedermond wel verweekt maar lag nog te ver naar achter om iets te voelen qua onsluiting hopelijk is dat maandag beter! Was er bij jou van te voren al wat verweekt? Hopelijk komt die 2e cm et gauw bij en kunnen ze de vliezen breken!
Ja er was vorige week vrijdag gevoeld.. 2 cm en al wat verweking.. maandag ook.. steeds andere gyneacologen.. en nu gister ineens maar 1 cm en baarmoeder nog een tuitje.. nu wel verweekt..
Hier bij de vorige ook vrijdag middag opgenomen voor inleiding en maandag middag bevallen. Het kan wel eens een paar dagen duren, gewoon denken dat het voor een goed doel is.
Bah, dat is inderdaad niet leuk! Maar probeer op de momenten dat je het niet meer zo ziet zitten positief te denken! Je hebt binnen nu en .... fijn je kindje in je armen. Succes! En geniet nog maar ff van de rust
Bij mijn zoontje liep ik met 36 weken al met 2cm ontsluiting en voorweeen, tot 38,3 hebben ze me daarmee door laten lopen voordat ze me in gingen leiden... om 21.00u s avonds zijn me vliezen gebroken, en 17,5 uur later om 14.25u had ik me zoontje vast
pfff dat mag ff duren zeg.... misschien issie nog niet helemaal "af " wil hij speciaal voor zn mama nog net wat extra mooie haartjes kweken succes!
Mijn eerste inleiding duurde ook 2 dagen. Zou eigenlijk nog langer duren, want na 2 dagen inleiden wilden ze en rustdag houden en daarna pas weer verder, maar op de tweede avond braken de vliezen dus moesten ze wel doorpakken Ik heb altijd begrepen dat als er nog geen ontsluiting is, een inleiding inderdaad rustig 2-3 dagen kan duren. Maar hier op het forum lijkt het wel alsof er vanuit wordt gegaan dat inleiden in een paar uurtjes gepiept is... dat kan natuurlijk (maar dan is er vaak wel al 2-3 cm ontsluiting bij de start en een compleet verweekte baarmoedermond) maar als alles nog dicht zit, zou ik er vanuit gaan dat het gewoon een paar dagen kan duren. Dan kan het alleen maar meevallen. Bij mij werd dat voor de inleiding er ook duidelijk bij gezegd, dat het dus zeer waarschijnlijk wel meerdere dagen ging duren. Zeker een eerste kindje en bij 38 weken (zoals bij mij) is het toch iets provoceren waar een lichaam/ kindje waarschijnlijk zelf nog niet klaar voor was. Bij 42 weken en al ontsluiting etc. gaat het vaak wel een stuk sneller.
Gefeliciteerd!!Het kan ook snel gaan!!! Een tweede bevalling gaat sowieso vaak sneller! Maar als je er vanuit gaat dat het heel snel gaat, kan het dus flink tegen vallen!