ff vraagje tussen door, hoe doen ze dat strippen? misschien beetje domme vraag, maar weet niet hoe dat gaat, en wie weet misschien is t handig om te weten remember iig sterkte, hoop dat t gaat beginnen bij je na t strippen!
@radna: De verloskundige gaat met twee vingers bij je naar binnen en gaat dan een beetje zitten ´woelen´, de bedoeling is dat ze de vliezen loswoelt van de baarmoedermond.
Maar wat ik begrepen had dat ze dat alleen kunnen doen als je wel ontsluiting al iets hebt... want ze gaat bij mij niets doen hoor als het dicht zit nog!
hahaha dat lijkt me ook wel jah. Ik zou echt niet weten wat ik me erbij voor moet stellen, ik merk het morgen wel. Ik heb er alles voor over als die kleine zich nu maar gewoon gaat melden vind ik het allemaal prima! Pijn hoort erbij zullen we maar zeggen
Hier heeft het niks uitgehaald... was er al bang voor..... maar ben net wel mijn slijmprop verloren dus mijn bm is verweekt.... zullen zien wat het strippen zaterdag zal opleveren onzewonder.... hoop dat het bij jou wel lukt en je voorspoedig zal bevallen, suc6
nou ben vandaag ook gestript! ben nu ook echt een beetje mijn slijmprop verloren echt dat bebloede gdeelte ( sorry ) als het binnen 24 uur niet doorzet gaan ze het dinsdag weer proberen! dit ook omdat mijn bloedruk aan het stijgen blijft met klachten dus heeft ze de kleine even gekieteld de pijn vond ik wle meevallen eigenlijk, maar ja ieders pijngrens is anders he
Ik had maandag (36.3 weken) bijna 5 cm ontsluiting en werd alsnog gestript. Nog niets aan de hand hier... Balen!