Strippen....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Remember, 4 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Strippen....

1. heeft bij mij geholpen, ben erdoor bevallen

2. heeft mij alleen "gerommel" opgelevert

3. heeft bij mij totaal niks gedaan

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    ff vraagje tussen door, hoe doen ze dat strippen? misschien beetje domme vraag, maar weet niet hoe dat gaat, en wie weet misschien is t handig om te weten ;)

remember iig sterkte, hoop dat t gaat beginnen bij je na t strippen!

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    @radna:
    De verloskundige gaat met twee vingers bij je naar binnen en gaat dan een beetje zitten ´woelen´, de bedoeling is dat ze de vliezen loswoelt van de baarmoedermond.

3. Niet meer actief

Maar wat ik begrepen had dat ze dat alleen kunnen doen als je wel ontsluiting al iets hebt... want ze gaat bij mij niets doen hoor als het dicht zit nog!

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Klopt idd. Ehm strippen pijnlijk? Nou ik vond t bevallen toch n stuk pijnlijker hoor :) ;)

5. Niet meer actief

hahaha dat lijkt me ook wel jah. Ik zou echt niet weten wat ik me erbij voor moet stellen, ik merk het morgen wel. Ik heb er alles voor over als die kleine zich nu maar gewoon gaat melden vind ik het allemaal prima! Pijn hoort erbij zullen we maar zeggen ;)

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Succes iig!

7. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Hier heeft het niks uitgehaald... was er al bang voor..... maar ben net wel mijn slijmprop verloren dus mijn bm is verweekt.... zullen zien wat het strippen zaterdag zal opleveren

onzewonder.... hoop dat het bij jou wel lukt en je voorspoedig zal bevallen, suc6

8. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    nou ben vandaag ook gestript! ben nu ook echt een beetje mijn slijmprop verloren echt dat bebloede gdeelte ( sorry ) als het binnen 24 uur niet doorzet gaan ze het dinsdag weer proberen! dit ook omdat mijn bloedruk aan het stijgen blijft met klachten dus heeft ze de kleine even gekieteld :)

de pijn vond ik wle meevallen eigenlijk, maar ja ieders pijngrens is anders he ;)

9. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Ik had maandag (36.3 weken) bijna 5 cm ontsluiting en werd alsnog gestript.
    Nog niets aan de hand hier...
    Balen!

Deel Deze Pagina