Hallo, Heb even een vraag aan jullie, vooral omdat ik een angelsound heb weet ik altijd waar mijn baarmoeder ongeveer zit in het begin rond de 10 weken zat hij echt nog onder het schaambot echt beneden je schaamhaar begin zeg maar. . Rond de 12 weken zat hij er echt wel boven zo' n 5 cm boven schaamhaar rand. Nu heb ik het gevoel dat hij daar nog erg dcht in de buurt zit das toch raar want hij zou rond 20 weken al rond navel hoogte moeten zitten dan heeft hij nog de helft te gaan in nog maar 4 weken. Is dat normaal? (of zit mijn navel soms op de verkeerde hoogte )
http://www.babyopkomst.nl/index.php?login=public&_part=leden&item=Zwangerschap&lnk=print_file.php?id=75&submenu=Zwangerschaps%20kaart Hoop maar dat ik die hier mag zetten
ik was afgelopen maandag bij de vk (toen 16 wk 2 dagen) en mijn baarmoeder zat 2 vingers onder de navel, die was prima voor de duur van de zwangerschap. Het gekke was dat ik ook nog de hele tijd helemaal onderin zat te voelen, bleek dat ik mijn blaas voelde en de baarmoeder dus al veel verder omhoog gegroeid was.....
Bedankt dames! Nou plattliggertje dat 1\3 dat klopt wel zoals op de site staat! Het is dus ook blijkbaar dat het pas met 24 ter hoogte van je navel zit. En met mijn echo heeft de bewuste dame ook hoger geduwt om de baby wakker te maken maar met de angelsound moet ik voor mijn gevoel zo laag zitten om het hartje te horen.