Hallo, 8 januari was mijn laatste menstruatie met een cyclus van 25 dagen. Nu ben ik zwanger maar heb ik vanaf mijn eigenlijke menstruatie dag elke dag een heel klein beetje roze bloedverlies gegad met slijm en af en toe wat rode slierten met slijm. Het is niet dat het met plassen eruit druppelt, enkel met afvegen en ook niet heel de dag. Na mijn menstruatie dagen is dit opgehouden dus was blij maar nu heb ik het de ene dag weer wel en de andere dag niet. Het is echt minimaal en maar 1 of 2 wc beurten bij het afvegen alleen maar maak me toch een beetje zorgen. Kan verder geen enkel info vinden, al het info dat ik wel heb gevonden gaat over misschien maar 2 dagen bloedverlies wat innesteling kan zijn en anders een lichte bloeding wat doorzet in een miskraam. Bij mij zet het niet door het blijft echt bij die paar keer maar stopt ook niet helemaal. Wat denkt u dat dit kan zijn? Groetjes Rosje
Hallo, Wil even zeggen dat ik inmiddels weet wat er is. Heb een echo gehad en heb een bloeding in baarmoeder (hematoom?). Verder is het afwachten, van de baby was alleen een vruchtzakje met een stip er in te zien. Hoop zo erg dat het verder gezond ontwikkeld..
hoi dat komt best vaak voor, meestal lost dat hematoom vanzelf op, maar het kan ook zijn dat je nog wat meer bloedverlies zult krijgen. Mirjam