Ik heb nu sinds gister alleen maar bruinverlies wel best redelijk veel maar heb het idee dat het meer "rotzooi" is wat uit me lichaam komt moet ik dit even goed als mijn eerste cyclusdag tellen nog steeds verder geen helder bloedverlies of echt schoon bloed
Goedemiddag, Ik raad je aan even af te wachten of het de komende dagen helderrood wordt. Indien dit het geval is, zou ik deze dag als 1e dag tellen. Indien het bij bruinverlies blijft, is het de vraag of het wel een menstruatie is. Groetjes Monique
Inderdaad naar beetje rood bloed verlies over gegaan maar dat was binnen nog geen halve dag weer over ik ken gewoon mijn eigen lichaam ook niet meer ben hooguit 1.5 dag ongesteld geweest test gedaan maar die was negatief voordat het bruinverlies starte ik weet geen opties meer
Goedemorgen, Ik kan me voorstellen dat je hier onzeker van wordt en gaat twijfelen aan je eigen lichaam. Mogelijk is het bloedverlies afkomstig van het innestelen van een eitje. Ik wil je niet teveel hoop geven, maar misschien is dit de reden. Ik zou toch nog een testje wagen. Is die weer negatief, dan kan je vanuit gaan dat je niet zwanger bent en dat dit toch je menstruatie is geweest. Succes! Groetjes Monique
ja maar als het al een zwangerschap zou zijn had gister toch ook mijn ovutest moeten knallen of geldt dat niet altijd
bij de eerste heb ik wel pas later positief getest maar toen wist ik ook niet precies wanneer mijn eisprong is geweest en nu dus ook niet helaas ben alleen van mijn vorige cyclus uitgegaan en dan zou ik nu twee dagen overtijd zijn maar zou goed kunnen dat ie ook een week later is geweest
De ovulatietest hoeft niet altijd positief te zijn als je zwanger bent, maar het kan wel. Ik je laatste berichtje lees ik dat je het goed mogelijk is dat de eisprong later is geweest. Ik zou echt nog een paar daagjes wachten. Is er niet meer bloedverlies gekomen, dan zou ik nog een testje wagen. Vooral omdat bij de vorige zwangerschap ook pas later positief getest hebt. Ik hoop het echt voor je! Groetjes Monique
ben er sinds gister trouwens helemaal vanaf was ik er vergeten bij te zetten heb 2 juli niet meegeteld omdat er geen helder rood bloedverlies was en 4 juli was het ook alleen maar bruinverlies alleen 3 juli beetje helder bloedverlies gehad maar geen maandverbandje vol maar leek wel zo omdat als dat ik veel moet plassen de neiging heb om iedere keer om het kwartier naar de wc te gaan
Goedemiddag, Je kan ook meer slijmverlies hebben als je zwanger bent, dus misschien is dat de reden. Ik hoop het voor je! Groetjes Monique
Als dan de 26e juni pas mijn eisprong was wanneeer zou ik dan eventueel kunnen testen?? En wat voor reden kan er zijn voor savonds een dikkere en beetje harde buik
Aankomende donderdag is het twee weken na de eisprong en dan zou je verwachten dat indien je niet zwanger bent, de menstruatie op gang komt. Gebeurt dit niet, dan zou ik in het weekend een testje doen. Soms kan de buik 's avonds wat opgezwollen zijn (door de darmen). Dat kan voorkomen in het begin van een zwangerschap, maar ook als je bijna ongesteld wordt. Spannend! Ik ben benieuwd. Groetjes Monique
Maar hoe zit dat dan met dat ene stukje wat ik vertelde met dat bruinverlies en dat heldere bloedverlies wat nog geen halve dag duurde. Vat hem zelf niet meer. En welke testen adviseer jij behalve clearblue ??
Mogelijk is het een innestelingsbloeding geweest. Volgens mij maakt niet zoveel uit met welke zwangerschapstest je test. Als je zwanger blijkt te zijn, dan mag je verwachten dat elk merk een positief resultaat laat zien. Blijkt het, dat je toch niet zwanger bent of ongesteld wordt, dan zou ik er echt vanuit gaan dat de bloeding die je gehad hebt, toch je menstruatie is geweest en dat nu je nieuwe cyclus bezig is. Maar ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent! Succes! Groetjes Monique
ben ik weer hoe komt het dat eergister mijn ovutest een lichte duidelijke streep was en gister hartstikke wit dus geen teststreep
Goedemorgen, Dat is soms moeilijk te zeggen. Het enig wat ik kan bedenken is dat het met de concentratie van het hormoon in de urine te maken hebt. Is de urine zeer geconcentreerd (donker geel)dan geeft het eerder een teststreep, dan als de urine weinig geconcentreerd is (dus zeer licht van kleur). Groetjes Monique
hmm ok maar als een ovutest eerst een lichte streep geeft en een dag erna helemaal wit is vind ik zo vaag terwijl ik wel getest heb op het zelfde tijdstip en allebei langer als 2 uur niet gedronken heb
Dat is zeker raar. Maar ik weet het antwoord helaas ook niet. Lijkt wel of je lichaam een beetje van slag is. Sterkte! Groetjes Monique