Ben vandaag gestript,3cm en baby zit echt klaar om te komen... wanneer begon het bij jou effect te hebben en hoe begon het? Vriendinnen zeggen dat ik het 24 a 48u tijd moet geven?
had bij mij totaal geen effect, zou indd tussen de 24 en 48 uur resultaat moeten hebben maar beebje komt alleen als hij er klaar voor is, ook al ben je met succes gestript...
Om 12 uur gestript en om 15.30 begonnen de weeen. Had het nooit verwacht die week ervoor ook gestript ( ) alleen toen kon ze er nog net niet goed bij , dus niet echt strippen te noemen. Maar daarna had ik bloedverlies en krampen continu. Die week erop dus nieuwe poging toen kon ze me wel strippen , ik kwam thuis geen pijn geen bloed niks. Ik dacht echt nou het zou wel niet vorige keer voelden ik teminsten nog iets. Rond 14 uur werd ik niet lekker , niet echt pijn maar moe en beetje hangerig. Ben me bed in gegaan en werd wakker van de weeen. Waar ik op dat moment nog over twijfelde maar achteraf was dat het begin Heel stom de verloskundig zei later op kraambezoek ik heb je zo zachtjes gestript omdat ik er echt net bij kon en ik dacht niet dat het zou werken. Dus of het echt door het strippen kwam ? Zelf dacht ze van niet....
Bij vorige zwangerschap ook 2 keer gestript met 3 cm ontsluiting, jammer genoeg geen effect bij mij! Bij mijn vorige zwangerschappen ook niet trouwens, ik loop altijd over tijd
Bij de derde begin vd avond gestript en volgende dag in de ochtend begon de bevalling (duurde maar 2 uur). Bij de vierde begin vd avond gestript, begin vd nacht begon de bevalling en duurde maar 3 kwartier. Succes meid, hoop dat t snel op gang komt!