Hoi hoi, Ik ben nu bijna 18 weken zwanger van m'n 3e kindje en vroeg me af wanneer jullie de baby voelden bewegen? Bij m'n eerste twee zwangerschappen voelde ik de baby bij 16 weken al en nu voel ik nog steeds niks...ik kan niet wachten om de kleine te voelen en zien bewegen...ergens toch ook een bevestiging dat alles goed gaat daar binnen!
Misschien ligt je placenta aan de voorkant? Ik voelde het rond de 18 weken voor het eerst, met placenta aan de voorkant. Hopelijk ga je de baby snel voelen!
De 1e voelde ik pas bij 21 weken (voorliggende placenta) De 2e voelde ik met 17 weken (placenta hoog op de achterwand) Ik ben heel benieuwd wanneer ik dit kindje voor het eerst ga voelen
ik voelde het voor het eerst (bewust) met 17 weken. Ligt er inderdaad ook aan hoe je placenta ligt. Als ie aan de voorkant ligt, voel je het meestal wat later.
Mocht tot over 2 weken niks voelen, dan zal ik het wel aangeven bij de vk. Heb 19 jan m'n 20 welen echo dan zouden ze dus ook kunnen zien waar en hoe de placenta ligt
Ik voel mijn meisje nu ook pas sinds deze week, voor mijn gevoel was dit zelfs best snel (eerste zwangerschap).
Mijn VK vertelde me dat het gemiddelde ligt bij 20 weken, los van de ligging van de placenta. Natuurlijk heeft de ligging van de placenta invloed, maar het is niet standaard een voorliggende placenta als je met twintig weken het kindje (pas) voelt, het is namelijk het gemiddelde. Ik voelde zelf ook mijn kindje voor het eerst bij twintig weken..
Wij hadden het geslacht bekend gemaakt met middel van vuurwerk met oud en nieuw ik was toen precies 17weken, paar uur later daarna voelde ik haar voor het eerst trappen en niet zo zachtjes ook. heb mijn vriend geroepen en hij had zijn hand op mijn buik gelegt en ook toen trapte ze in een x behoorlijk hard, daarna niet meer echt extreem gevoeld. heel bijzonder
Ik ook met 16, 17 weekjes eerste kindje en achterliggende placenta.. nu is het al een heel feestje van binnen
Hier allereerste bubbeltje met 13wk en echt goeie beweginkjes met 16 wk. Eerste kindje en placenta had ik aan de zijkant
Met 15 + 5 had ik echt duidelijk een paar 'schopjes' van binnen. Daarna af en toe plopjes, schopjes. Nu met 18 weken bijna elke dag wel heel duidelijk schopjes. Soms is het echt urenlang achter elkaar party in m'n buik. Eerste kindje, weet nog niet waar m'n placenta ligt.
Met 20 weken af en toe iets wat op schopjes leek.. sinds een aantal dagen pas echt dagelijks schopjes 2e zwangerschap en de placenta ligt voor ..
Ik ongeveer vanaf 17 weken en sinds 20 weken ongeveer elke dag. Ik wordt helemaal verbouwd van binnen tot echt pijn aan toe. De verloskundige is er blij mee want dat zou betekenen dat beeb sterk is.
Ik ben zwanger van de eerste. Nu dat ik weet wat voor gevoel het geeft als de baby trappelt, kan ik zeggen dat ik haar al voel sinds 16 weken. En dat ondanks een voorliggende placenta. Op 29 december hadden wij weer een echo. Ik was toen 17,4 weken zwanger. Toen zij de echo links boven mijn lies zette voelde ik een trapje en een halve seconde later zag je haar trappen op de echo. Dit was heel erg speciaal om te zien. Sindsdien voel ik vooral getrappel richting mijn blaas of als ik in bed op mijn zij lig, in mijn zij.