Nou ben gestript hoor.. was zo gebeurd alleen prettig vond ik het toch niet heel eerlijk gezegt was het best een kut gevoel.. Nu maar afwachten wat er gaat gebeuren! kuzzie
Zag dat je er een had,mooi beestje joh! wij hebben een bruine met wit.. Maare ben nog niet bevallen hoor alleen gigantische voorween heel de nacht,word er niet goed van..
de laatste loodjes wegen het zwaarst, volgens mij is dat gezegde bedacht door zwangere vrouwen! Succes nog heeeel even!
Hebben hier welleens meer mensen voor weeen gehad! persoonlijk vind ik die al heeeel zeer doen.. moet je nagaan hoe echte weeen voelen,dat overleef ik nooit haha
Ja jij kan het weten natuurlijk hihi en je leeft nog! Had jij ook last van rug weeen? Eerst zag ik alles best positief in maar moet eerlijk bekennen dat ik er nu ineens heel erg tegen op ga zien.. is dat raar of hebben meer mensjes dat x
jaaa had alleen maar rug weeen,geen pretje omdat ej die moelijk kan weg puffen,maar als je iemand hebt die lekker over je rug kan vrijven is het zeker te doen,
Met 41 + 2 weken ben ik gestript door de vk. 12 uur later zat ik op 9 cm ontsluiting. Bij mij heeft het dus zeker geholpen ! Succes