Heej allemaal, k heb af en toe van die wit/gele "uitslag" op me tepels. Niet op het stukje rond de tepel, maar echt erop. 't Lijkt net of er al iets uit wil komen (wat niet het geval is) (sorry, kan het niet zo goed uitleggen, maar hoop dat iemand het een beetje begrijpt) Weet iemand misschien wat dat is?
Hoi, Kan zijn dat je last hebt van lekkende tepels zeg maar. Moet je eens in je bh kijken of je daar vlekjes ziet zitten. Ik heb er iedere dag wel last van alleen is het niet zo heel veel. Het is idd gelig en dat is ook goed, soms komt er een druppie uit maar meestal zie ik het niet en vind ik het terug in me bh. 1x kwam ik onder de douche vandaan en wilde me aankleden en toen zag ik in een flits iets op me tepel zitten en dat was toen een vrij grote gele drup, was wel raar gezicht haha. Succes Linda
Ooh oke, zal eens op me bh's letten dan, vond het al zo raar, heb er eigenlijk ook het meest last van als ik gedoucht heb. Maar dank je voor je reactie Zal er zeker eens op letten
Ik heb dit ook, maar had dit bijvoorbeeld ook steeds voor mijn menstruatie. Ik wijt het bij mij dus aan de hormonen. Er komt ook niets uit, dus