Wij als muziekliefhebbers zouden nu ook graag weer op het kaartje een songtekst hebben. Bij onze dochter hadden we een nummer van volbeat. Ik heb nu een beetje moeite met iets passends vinden. Ik vind het vaak een beetje te zoet. We houden van (hard)rock. Hebben jullie misschien nog input ?
Geen tips in de hard rock scene nee Kun je niet de lyrics van je favoriete liedjes bekijken of er een passende zin in zit?
Wij hadden de tekst van “ with arms wide open” van Creed. Ik schiet altijd vol als ik t hoor of lees ❤️
Die is inderdaad erg mooi, staat op het moment ook boven aan het lijstje. Hahaha hardrock scene heeft vaak niet heel gepaste teksten. Hoeft ook niet persee in dat genre te zijn hoor, maar dingen als jan Smit hoeft dan (met alle respect) ook weer niet xD
Hello, I've waited here for you. Everlong... Foo Fighters If you're lost, you can look and you will find me. Time after time. Cindy Lauper
Bij dochter hadden we: "How wonderfull life is, now you're in the world" Bij zoon "who knows were the road will lead us, but i've you let me love you, i'll love you all the way" Ik vind ze nog prachtig.
Ik heb gegarandeerd een spelfout gemaakt gisteravond met mn half slapende hoofd. De origenele zijn foutloos En ik heb nu geen zin om met mn net wakker hoofd de tekst te gaan controleren
Wat super dat jullie die eerste hebben gebruikt, die heb ik namelijk ook in gedachten voor ons geboortekaartje . Een paar weken geleden reed ik met bloedverlies naar het echocentrum voor een spoedecho en dit nummer kwam voorbij op de radio. Ik was aan het meezingen en schoot vol bij deze zin. Toen wist ik: dit is precies wat ik voel, dit wil ik zeggen op de kaart. Verder geen concrete tips voor @Cookies. Behalve om gewoon lekker je favoriete muziek te luisteren en kijken waar je iets bij voelt.
We hebben het niet op het kaartje, wilden het Nederlands houden. Maar op facebook hebben we: Far and wide, you're my new planet to orbit. Toen we in de auto stapten om naar huis te gaan na de geboorte speelde mijn vriend dat liedje af, en ik begon bij de eerste noot te wenen (#kraamtranen)