Hoi hoi, Gisteren ben ik gestript. Dit was rond 11u. Nu heb ik vanmorgen al eens enorm veel slijmverlies gehad met vers bloed en nu nogmaals. Iemand hier bekend mee? Groetjes
Is heeeeel lang geleden. Maar bij mijn zoon werd ik gestript met 39+6, die dag veel slijm en wat bloed. In de avond ging het rommelen. Daarna niets meer, ik teleurgesteld. De volgende ochtend werd ik wakker om 7.30 en toen begon het gelijk met regelmatige weeën. En eind middag was hij er hopelijk heeft het iets teweeg gebracht bij je!
Dat klinkt positief! Ik heb wel een enorme druk daar beneden en een constante menstruatiepijn, maar dat heb ik al vaker gehad. We gaan het zien. Misschien gebeurd er vannacht nog wat als ik rust
Net weer een enorme prop met bloed verloren. Hopelijk betekent dit dan dat er in ieder geval iets aan het verweken is!
En hoe is het nu? Bij mijn oudste ben ik gestript met 41+2. Een uur later begon het gelijk te rommelen en diezelfde dag is mijn zoontje nog geboren.
Mijn oudste is na succesvolle strippoging geboren. Na strippen meteen harde buiken, ongeveer 8 uur later begon bevalling. Maar ja. Hij was wel al 41+2 wkn... dan is de kans dat bevalling begint toch al behoorlijk groot . Bij mijn 2e en 3e zat alles potdicht, waardoor strippen (bij herhaling) niet mogelijk was, maar dag na laatste inwendig onderzoek bevalling spontaan begonnen, dus tja. Je weet het allemaal maar nooit. Succes, hopelijk snel die baby in armen
Ben je inmiddels bevallen? Hier gestript met 39+1 smiddags. Rommelde wel. Maar die nacht had ik juist een hele rustige buik vergeleken met de hele week ervoor van voorweeën. De dag erna rommelde het wel. Maar pas die nacht erop met 39+3 kwam het op gang. Vk zei achteraf dat het niet door het strippen kwam (te lang ertussen) en de bevalling dus zelf op gang kwam. Kan zomaar komen!