Hallo allemaal, Ik ben a.s. maandag precies 6 weken. Tot afgelopen maandag had ik gespannen borsten, maar die zijn nu weer normaal. Ook heb ik woensdagavond, gisteren en vanochtend een paar keer een hevig ongesteldheidsgeval gehad. Dit duurde zo'n 5 tot 10 minuten. Nu is het weer weg. Wie herkent dit? Ik ben zo bang dat het mis is. Bedankt!
Wat bedoel je met een ongesteldheidsgeval. Hevig pijn in je buik? Of hevige bloedingen? En is het 3 dagen maar 10 minuten per dag geweest en daarna weer volledig over?
Sorry, ik bedoel ongesteldheidsgevoel, geen bloed verloren. En het is idd maar 10 minuten per dag geweest en nu weer weg.
Niet raar want volgens je banner ben je al 150 weken zwanger Even alle gekheid op een stokje, het is niet raar, je lichaam is zich aan het opmaken om de komende 8 maanden een kindje te voldragen. Krampjes, steekjes, misselijkheid, moeheid, pijnlijke borsten kunnen daarbij ontstaan. De ene dag wat meer als de andere dag. Sommige vrouwen hebben 9 maanden nergens last van en bevallen ook van een gezond kindje, dus niet druk maken als je de ene dag meer last van kwaaltjes heb als de andere dag