wie weet hoe dat hete en waar ik het kan kopen? heb het eens gezien in ene boekje maar zou me god niet meer weten waar...
dat is een angelsound maar ik zeg er wel bij dat het niet altijd makelijk is om een hartje te horen en volgens mij pas van af een week of 14 goed te horen is
Jep een angelsound. Je kunt hem bijna overal kopen. Ik heb hem toen bij de kijkshop gehaald. Je kunt hem naar mijn weten vanaf 12 weken gebruiken en het klopt wel dat je hem af en toe wat moeilijker kunt gebruiken omdat die kleine dan net niet goed ligt. Maar ik vindt het een uitkomst en zeker als je een beetje onzeker bent over het welzijn van je kindje. Als ik dacht ik heb het nog niet gevoeld vandaag dan ging dat ding ff op mijn buik en kreeg ik wel een reactie van ik ben er nog. Succes ermee. liefs nance158
tnhx dames en zo ding wat een doktor om zijn nek heeft om je longen enzo te luisteren? kun je dara mee ook je baby beluisteren?
na het plaasten van mijn berichtje, toch maar weer eens proberen: en jawel hoor! Luid en duidelijk! Oooooh wat heerlijk!
Ik weet ook niet maar las gisteren op zwangerschapspagina toevallig bij "stel een vraag aan de verloskundige" dat de verloskundige liever niet heeft dat mensen zo'n ding aanschaffen... Ik zal eens even kijken of ik het nog kan vinden. Oja hier zijn er 2: we weten niet precies wat het gevaar is van de angelsound. We vermoeden alleen dat het niet goed is om heel veel en heel lang te luisteren, zeker als het kindje nog klein is. De verloskundige luistert elke controle (dus eens in de zoveel weken) heel even, vaak nog geen minuut. het gevaar van zelf zo'n apparaat hebben is dat je elke dag gaat luisteren en als je het hartje niet kunt vinden lang blijft zoeken. We weten niet zeker of dit schade kan, daarom zijn we voorzichtig, het is niet alleen een microfoontje maar ook geluidsgolven. Mirjam een echo is inderdaad minder schadelijk dan een angelsound, dus wij adviseren om onder andere die reden niet zelf zo'n ding te kopen. Verder de echo's die je krijgt zijn wel nodig, dus laat ze maar gewoon maken, geen probleem. Groetjes Brigitte
Ik heb ook een Angelsound is te koop bij de kijkshop. Met ca 11 weken voor het eerst het hartje kunnen horen. Gebruik wel een goede geleidingsvloeistof anders hoor je niets. Ik gebuik zonnebloemolie werkt super.
Ik heb hem gisteren gekocht. Gebruik ook zonnebloemolie. Met creme hoor ik bijna niks en heel veel geruis, met olie hoor ik het heel duidelijk. Schadelijk? ik hoop het niet. Heb volgende week weer een echo, zal het eens vragen.
Ik gebruik baby-olie! Meteen mijn buik goed ingesmeerd he?! Enne, idd Trees, een ander koptelefoontje is beter, omdat die standaard niet echt optimaal is!
Bij mij wil het meestal wel, alleen gisteren en vandaag niet, maar ik hoor de baby wel bewegen, dnek dat het beebje gewoon verkeerd ligt
Ik vind de bewegingen echt leuk klinken . Soms klinkt het als een windvlaag of een borrelend geluid . Soms hoor ik het hartje heel duidelijk, opeens hoor ik dat er beweging in komt. En dan hoor ik het hartje niet meer, ga ik een centimerter opzij hoor ik het daar opeens heel duidelijk . Zou er wel uren naar kunnen luisteren.
Ik heb een First Sounds van HapƩ. De hartslag heb ik er zowel bij deze als bij m'n eerste zwangerschap nooit mee kunnen horen, maar wel de bewegingen. En zolang er beweging is, is er ook een hartje. Bij m'n eerste zwangerschap heb ik het apparaatje vrij vaak gebruikt omdat ik de kleine soms dagen lang niet voelde bewegen. Deze zwangerschap heb ik hem amper gebruikt omdat ik de kleine goed voel.
sisqa, Heb je het al geprobeerd met een andere koptelefoon? Ik gebruik van die oordopjes waarvan je het volume ook nog kan verstellen. In het begin is het even zoeken, ik hoorde het in het begin niet super duidelijk(wrs omdat beeb net onder/boven schaambotje lag) maar was wel hoorbaar.