wie heeft er ervaring met foto behang? is dat makkelijk zelf aan te brengen?en moet de muur dan echt heel erg strak zijn ?we hebben nl een oud huis en de muren zijn niet helemaal even recht meer. waar hebben ze leuk foto behang ?
wij hebben fotobehang op de kamer van onze oudste dochter. We hebben allemaal snoephartjes neergelegd en daar een foto van gemaakt en die op behang laten maken van 1,96 bij 4,10 en waren zo'n 200 euro kwijt Ik kan wel een foto plaatsen maar dat moet ik dan na werktijd doen. Het werd in afgesneden banen geleverd met behanglijm erbij. Het was supermakkelijk om op de muur te doen
heb je die foto zelf gemaakt, ik heb hem gewoon in een boek gezien standaard, ze hebben tegenwoordig zoveel patronen en afbeeldingen, das niet normaal! Ik vind die hartjes ook erg mooi!! Mijn zusje heeft haar muren extra strak laten maken en die krijgt nu ook fotobehang (al eerder gehad) maar is wel supermooi!
Wij hebben op onze slaapkamer 1 muur met fotobehang gedaan. Een eigen foto van onze wereldreis! Staat echt heel mooi, alleen is hij iets gaan bobbelen, maar dat zie je alleen als je eronder ligt Ik vond het wel moeilijk om zelf te plakken, omdat het niet de structuur van behang heeft, maar de dikte van echt fotopapier, dus veel gladder en stugger. Het wordt in banen aangeleverd en die passen mooi aan elkaar. Het is een vreselijk slechte foto, maar net gemaakt, want ik kwam erachter dat ik er helemaal geen foto's van heb. Wij hebben hem vorige jaar besteld bij Webprint, ze hadden toen een actie van ongeveer de helft korting geloof ik. En toen kwam het geheel op rond de 70 euro. Voor 2,50 meter bij 3,50 meter is dat best netjes..
hier een stukje van onze muur. Ik had het idee inderdaad gezien in een behangboekmaar dacht dat dat goedkoper moest kunnen
Wij hebben ook fotobehang. Het is op zich goed aan te brengen. Je smeert de lijm op de muur en dan het behang er tegen. Je muur moet wel goed strak zijn, wij hebben het voor behandelt met muurglad (of zo iets, het staat in de bouwmarkt van albastine volgens mij). Het is wel de moeite om even te shoppen naar het goedkoopste. Wij hebben zelf een foto laten drukken bij repro. De goedkoopste en goede service. Mooi kwaliteit behang ook. Je hebt dan wel een foto nodig met veel pixels...
Dat ziet er gaaf uit zeg! Ik was ook van plan om een eigen foto te gaan gebruiken maar we hebben een gewoon hius tuin en keuken fototoestel.Die heeft neit zo heel veel pixels dus dat lijkt me niet zo heel slim.Ik denk dat ik dan maar eens ga shoppen voor een bestaande foto. ik begrijp dus dat ik het beste de muuur van te voren wel vlak moet maken voor het beste resultaat. bedankt voor de goede tips!
Hier ook fotobehang, wat trouwens toch best wel handig is, om eerst het midden te bepalen en zo een rechte lijn te tekenen op de muur om daar tegen aan te behangen hier namelijk vanuit de losse pols gedaan en vanuit een hoek en hier is het een beetje scheef gegaan hihi
wij hebben ook fotobehang op de slaapkamer: Bekijk bijlage 128084 maar wat een takkewerk was dat zeg, je moet het echt met 2 personen doen en niet te veel wrijven, want dan wrijf je het uit zijn verband..maar nu moet ik zeggen dat dit ook wel klote behang was hoor, werd geleverd in 4 vierkanten, ipv banen, banen lijkt me wel makkelijker!
ik moet mijn oudste zoon zijn kamer ook nog doen, ben heel benieuwd. kan redelijk behangen, maar dit schijnt toch best moeilijk te zijn
Bekijk bijlage 128094 Deze zit in onze slaapkamer, hier waren we nog bezig hem erop te plakken El Paradiso - BehangDirect.nl komt bij behangdirect.nl vandaan
Wij hebben ook fotobehang van een eigen foto besteld via praxis.nl, kosten waren rond de 200 euro. Het werd geleverd in 1 rol van 6 banen. (in ons geval) Wij hadden alleen de pech dat het behang ging 'krimpen'... we hadden alles strak tegen elkaar aan gedaan en na een uurtje zagen we overal een kleine opening van een paar millimeter, dus hebben we alles er meteen weer afgehaald en opnieuw gedaan, toen zat het wel goed. Ik zal kijken of ik er een foto van kan plaatsen (ik heb dat nog nooit gedaan..) Deze foto is meteen na het plakken gemaakt, dus je ziet de plakstrepen nog, die zijn ondertussen helemaal weg. Het is overigens een foto die we gemaakt hebben in Canada. Mijn man gaat daar elk jaar een paar weken werken, dus voor hem is deze foto heel speciaal. (en voor mij trouwens ook, want ik ga vaak met hem mee) Succes met het vinden van het juiste behang!
ik heb precies dezelfde, maar ik heb het gekocht bij Lidl, vorig jaar al, moet alleen nog aan de muur. maar mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat je ervoor betaalt hebt?