Rond half 7 ging ik naar de wc om te plassen . Ik dacht uitgeplast te zijn , maar zetten nog wat druk omdat ik dacht dat ik nog "naar de wc " moest . En ineens lijk ik weer te plassen , alleen voelde het erg warm . Wc papiertje er onder gehouden , het was niet geel dus geen plas kleur , ook rook het niet naar plas . Naar de badkamer gelopen , nog wat druk gezet en het liep over me hele hand heen zeg maar . Maar ik moest er wel wat druk voor zetten . De afdeling verloskunde gebelt . Ze zei "kunnen goed je vliezen zijn " , ik zei nog het kan ook plas zijn , maar zei zei me vliezen . Ookal blijf ik plas in me achterhoofd houden . Ik zei dan moet je toch binnen 24 uur bevallen , Ze zei "nee dat hoeft niet , meestal zetten je weeën na 24 tot 48 uur zelf door" ze ging nu bespreken of ik morgen ochtend moet komen maar ze zei te denken dat ik me afspraak tot vrijdag (bij de gyn) waarschijnlijk wel af kon wachten , met grote kans dat de weeën daarvoor komen . Ook is me kleine man maar een klein stukje ingedaald , schijnt niet erg te zijn als hun hoofdje maar naar beneden ligt zei de gyn vorige keer ? Wat heb ik toch veel topics gelezen met deze titel , niet verwacht er zelf ook een te gaan posten , nou dus wel . Alvast bedankt voor jullie reacties .
hoi, ik had het ook gisteren, toen ik ging naar de wc ik ging drukken kwam een soort water ik vond het raar ik keek in de wc maar er was geen kleur aan ,ging ik nog een keer persen kwam weer vocht, ik heb de verlosk gebeld die zij dat het is geen vruchtwater maar gw plas of vocht , maar er zat geen kleur aan. sinds vanmorgen heb ik hevige menstruatie krampen .het is net als de eerste dag dat je menstueert.ik hoop dat het een begin s voor mij
Hoi, Klinkt wel als je vliezen. Het is je eerste kindje? Voor zover ik weet moet je gaan liggen als het kindje nog niet is ingedaald i.v.m de navelstreng, maar misschien dat die van jou wel ver genoeg ligt? Als het je vliezen zijn dan blijf je waarschijnlijk wel steeds beetjes verliezen, maar ik zou hoe dan ook morgen gezien willen worden hoor! Spannend!
Tico , dankje ben benieuwd Sdenise , hihi spannend he . Ik moet wel kracht zetten om het te laten lopen . Duqi , hmm , vind het gek dat ze die conclusie op afstand al trekt . Drup je nog steeds ? Hier ook menstruatie krampen LauraS , bedankt . Het is inderdaad ons eerste kindje . Hij ligt ingedaald zeg maar maar niet op ze diepst . Dus hoef niet te gaan liggen zeiden ze . Ik heb gezegt dat ik morgen wel gezien wil worden , bedankt voor de tip ! Ik mag morgen ochtend bellen en dan komen . Ik verlies alleen beetjes als ik druk zet , is dat normaal ? Of hoort het er echt uit te komen lopen ? Aaaaachhh wat een lief kindje heb je !!! Moest het even kwijt
Oe, wat spannend zeg! Heb er nog geen ervaring mee, maar wilde je gewoon even succes wensen. Dan ineens lijkt het zover te zijn!
volgens mij is daar niet echt een standaard voor. Bij de ene vrouw gaat het wat langzamer en begint het met kleine beetjes en bij sommigen zoals ik hoor je knap en staat de kraan voluit open Veel succes dames!
Jij alleen al een naderende bevalling in het vooruitzicht en ik nog niet. Spannende tijden voor ons in ieder geval!! Nogmaals suc6!
bij mijn zoontje kwam de vruchtwater er bij mij ook uit met druk zetten. ik hoop dat je snel mag bevallen, succes!
Poeh, spannend! Bij mij knapten m'n vliezen echt. M'n vriend hoorde het gewoon gebeuren en ik voelde ineens de druk van m'n buik wegzakken. Zou dus niet weten of het bij jou je vliezen zijn. Ben benieuwd. Succes!
Hallo meiden bedankt voor jullie reactie's . Gister toch maar even geweest , me kleine man ze hartslag was hoger zeg maar zo hoog dat de angelsound alarm gaf . Lang aan de ctg gelegen , ze vonden het gelukkig helemaal goed . Hihi kleine schat deed een wedstrijdje ctg wegschoppen , haha daar heb ik wel heerlijk van kunnen genieten . Mama opvrolijken , zo lief . Of het vruchtwater was , kunnen ze niet zeggen er kwam op dat moment niks uit . Kan een hoge vliesscheur zijn die gaan zelf vaak weer dicht . Of vruchtwater en me kindje sluit de uitgang af met ze hoofdje dat er niks meer uit loopt , of toch plas , niemand die het me nu kan vertellen . Aach ja we zien het wel , zolang me kleine man het zo goed doet ben ik blij !!
Hoi! Ik heb dat ook gehad... Bij mij bleek het een hoge vliesscheur te zijn en ben ik om die reden toch echt ingeleid! Tegen mij zeiden ze dat dat niet zomaar dicht gaat. Hou je het in de gaten? Of probeer zodra je het voelt lopen wat op te vangen. Succes!