Sins gister viel me op dat ik mijn krullen niet meer krullig zijn..je kunt er niks mee Dinsdag na het zwemmen heb ik nog met mijn lieverlings creme spoeling swaskop lang kort krullend gebruikt en ik vond al met drogen (ik laat haren los) al pluisig maar extra pluizig en ik dacht bij zwangerschap mooi glazrnd haar verwacht maar helaas ik krijg dood gras miss iemand tips of welke vitamine? Ben 8 weken zwanger Groetjes (lekker vroeg vraag stellen maar het kriebbelt mn haar) en kon nu niet meer slapen hihihi
Ik had precies hetzelfde...hoopte op glanzend mooi haar maar kreeg dof dun haar. Sorry, maar dat is nog steeds zo. Ik heb welgeteld 1 dag een 'good hairday' gehad (en er meteen foto s van gemaakt!)
Mijn man noemt me Simba als ik uit bed kom. Heb dan een enorm ontploft pluizig kapsel, lijken wel manen. Moet eerst de stijltang er doorheen halen voordat ik de deur uit kan. Mijn haar groeit wel super snel, maar of ik daar nu extra gelukkig van moet worden in deze pluizige staat weet ik dus niet...
Ik heb tijdens de zwangerschap extra vitamine B geslikt. Gewoon van die pillen van Davitamon. Dit is voor gezonde huid en haar. Mijn kapper raadde dit ook aan. Of het door de pillen komt weet ik niet, maar zeker de laatste 10 weken heb ik echt mooi glanzend haar.. Hopelijk blijft dat ook na de bevalling!
Koop een spray met olie, gebruik die na het douchen en/of tussen een douchebeurt door. Je hebt ze van heel veel merken, bv dove,elvive,andrelon,gliss kur en ruikt ook nog eens lekker
Hier in de eerste zwangerschap werkelijk prachtig haar, geen haaruitval en lekker vet ( heb van mezelf al droog haar). Mooie glans, mooi gezicht, mooie huid. Tijdens deze zwangerschap weet ik niet wat ik zie! Zulk droog haar heb ik nog nooit gezien! Ik kan er echt niks mee. Ook mijn huid is erg grauw, zie er vreselijk uit! Ben nu 15 weken. Balen van dat droge haar hè? Kan er ook niets mee beginnen.
ik denk dat ik maskertje ga proberen maarja ben er bang voor dat ik deze zwangerschap zo droog haar blijf houden zucht...het is allemaal voor goed doel en ik heb erg drooge jukbeen allebij kanten heb ik ook nooit eerder last van hmm zou komen dat ik weinig eet ofzo maar ik heb ook niet echt eetlust...maar goed goed drinken is het beste
Ik heb bij de toko zo'n potje cocos haar creme gekocht. Dit smeerde ik een uurtje voor het douchen in mn haar als soort masker en daarna gewoon haren wassen. Maar in supermarkt en drogist ook van de 'gewone' merken zijn er olie-maskers/sprays/smeersels. Gewoon uitproberen wat voor jou werkt. Voor t wassen als masker of juist na het wassen en drogen in je haren aanbrengen. Voordeel, de meeste van deze spullen ruiken nog heerlijk ook!
herkenbaar! ik heb van mezelf echt dun pishaar, en als dat ook nog eens gaat pluizen...nou geloof me, een stok in mn togus en ben net een spaanse mob....ik ben naar de kapper gegaan en heb van het merk marocan (aqua blauw kleurige fles) de shampoo, masker en haar olie gekocht...ik meen het na 3 x wassen pluisde het bijna niet meer, gezellige glans in mijn haar etc ....de shampoo van sebastian is ook heel goed. ja blafduur dat wel, maar ik ben hier in huis de enige die die shampoo gebruikt en ik heb ong. 4,5 maand met die fles gedaan (1 theelepeltje ong. per wasbeurt en dat 3 x per week) masker heb ik er 2 x in de week ingesmeerd...wonderspul!
Je kunt ook een masker in je haar doen voordat je gaat slapen, handdoek eromheen en ermee slapen. Volgende ochtend eruit spoelen! Gewoon een huismerk hoor, moet wel leuk blijven allemaal .
pffff waardeloos.. eerste zwangerschap is mn bosje voller geworden en dat is ook zo gebleven na de zwangerschap. Ik ben nu ong 8 weken zwanger en ben verschrikkelijk aan het uitharen geweest. Resultaat, een dun en futloos bosje haar. Waardeloos dus!
Na mijn 1e zwangerschap een extra mooie lange bos gekregen. Nu is die bos er nog steeds, maar droog ( net stro ) zit na 3 minuten al helemaal weer fout! Gek word ik er van!
Ik heb krullen van mezelf maar in de zwangerschap verdubbelen die zich nog eens. Ik heb voortdurend klitten in mijn haar. Ik ben blij dat mijn man elke dag mijn haar wil borstelen. Anders word ik gek..
Mij helpt een drupje 'zijde' heel goed. Dit is niet vet, maar haalt het pluizige uit je haar. Je kunt het nat en droog gebruiken en je hebt er maar heel iets van nodig. Biosilk Silk Therapy Haarzijde Silk Oil - Haarshop.nl Ondanks dat heb ik niet ineens een good-hairday of zo. Ik vrees dat ik een paardenstaart-moeder ga worden de eerste tijd.
Dun haar had ik al van mezelf, vooral aan de voorkant boven mn voorhoofd. Ik maar hopen op een mooie volle haarbos, maar helemaal nix. Niet meer, niet minder, niet glanzend, niet dof. Gewoon, net zo pierig als altijd Tis ook niet gauw goed he?