na 9 weken al 4 kilo erbij!!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door mvm2008, 18 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ola Lady's
    Vanochtend even op de weegschaal gaan staan en die gaf 64.5 kilo aan.Voordat ik zwanger was woog ik 60.5, ik ben 177 lang dus was slank met de nadruk op was.
    Ik vind dit nogal veel, 4 kilo in slechts 9 weken. Hoop niet dat dit betekend dat ik straks 30 aankom ofzo..
    Ik kan me helemaal niet herinneren van de eerste of ik toen ook zoveel aankwam de eerste weken.
    Ervaringen gevraagd???

Groet :D

2. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Geen ervaring, ik ben nu pas 1,5kg aangekomen.
    Houd anders een keertje bij hoeveel je op een dag drinkt. Als je te weinig drinkt kan het misschien zijn dat je vocht vasthoud. Zeker als je niet zoveel meer eet dan gewoonlijk?

3. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik ben van 48 naar 77 kg gegaan. Niet echt leuk maar goed.. Het is voor een goed doel zullen we maar zeggen :p En straks ga ik lekker wandelen en sporten dus ik maak me er niet meer zo druk over..

4. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Maak je maar geen zorgen of je teveel aankomt, dat doet de verloskundige wel voor je. Zeker niet gaan lijnen!

Misschien kom je nu wat meer aan en stopt het dan weer een paar weken.

Gewoon gezond eten en veel water drinken. Dus maak je geen zorgen over die 30 kilo ;) Heel veel van dat gewicht is trouwens baby/vruchtwater/baarmoeder etc en dat zie je dus niet allemaal terug op je heupen en kont ;)

5. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Zegt niet zo veel.... in het begin kwam ik snel 3/4 kilo aan en ik dacht 'o, o, straks kom ik halve kilo per week aan :$. Olifant!' Ben ik nu 26 weken en helemaal 6,5 kilo zwaarder ;), dat gaat bij mij met sprongetjes. Ineens in een weekend 6 ons erbij, dan weer een of twee weken niets.... Dus wacht maar af, je kan t toch niet beinvloeden :D

6. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    ik ben nu een ruime 7kg aangekomen,, maar begon al wel met overgewicht dus dan gaat het langzamer zeggen ze

7. Suits

Suits Actief lid

1 aug 2011
    242
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Bij thijs was ik ook in de eerste 10 weken 4 kilo aangekomen, en had t idee waar houd dit op. Uiteindelijk in totaal 18 kilo aangekomen. De laatste weken, waarin je "normaalgesproken" meer aankomt gebeurde er bij mij niets meer.

Nu ondertussen 24 weken en nog maar 1 kilo aangekomen (terugval van 3 kilo gehad na een weekje ziek zijn 3 weken terug).

Maar 64 kilo bij 177 is niet dik hoor ;)

8. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat klopt, er kan in combinatie met mn lengte nog wel een kilootje bij, als het maar niet zo hard blijft oplopen haha

9. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wat eet je nu ? Is je eet patroon veranderd?
    Ik zou als te geven om goed op je eten te leten, gezond en gevarieerd.
    Ik was 20 kg aangekomen en heb nu sinds 6 weken zw suiker en door een dieet (lees gezond eten) ben ik 2,5 kg afgevallen...
    Is niets ergs aan maar op je eten letten is wel belangrijk, ik at nl vaak wat ik wilde en lette niet of het gezond was, want ik ben zwanger en dik word ik toch was m'n motto :)

10. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Bij mij ging het ook zo rap...ben in totaal 35 (!!) kilo aangekomen, en die laatste paar kilo zijn er nu pas weer af...hihi gelukkig net voordat T een jaar wordt..

ALs je netjes eet is het gewoon vocht of volle darmen.

Ik had erge zw diabetes en zat flink aan de insuline, daarbij heb ik Hashimoto, en ik at verkeerd....nou dan zit het er zo aan...schaam schaam schaam..

Deel Deze Pagina