Wasmachine

Discussion in 'De lounge' started by Karagoz, Dec 21, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Na dat mijn mobiel en laptop het hebben begeven (allebei zijn naar de reparatie) heeft vandaag mijn wasmachine het begeven. Hij neemt wel water op en pompt het water ook af maar hij gaat niet verder met het programma dus na 5 minuten geeft hij aan dat hij klaar is... spoelen doet hij niet centrifugeren doet hij ook niet, ik balen want ik was net bezig met het wassen van onze dekens en ik moest er nog 1 en die is nu dus klets nat en kan die dus niet ophangen.. alle programma's geprobeerd maar hij doet niets.. morgen als de monteur er niets aan kan doen dan moeten we een nieuwe kopen...

http://www.wehkamp.nl/huishoudapparatuu ... 5&AAPP=100

ik denk dat het deze gaat worden... denken jullie dat een deken van 240x220 cm er in kan? in mijn oude wel van 9 jaar maar ik kan nergens vinden hoeveel kilo die is...

2. San987

San987 Fanatiek lid

Oct 21, 2012
    1,516
    98
    48
    Je link doet het niet..
    Dus kan ook niet met je meekijken of dat zou passen

3. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Na het "tulip"-topic keek ik heel raar op van een topic met deze titel :p

4. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    3,369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wat is het merk en type van je oude machine?

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    het is een bosch en heb hem nu 9 jaar maar verder weet ik niet welke type het is er staat een sticker op de achterkant van de machine maar daar word ik niet wijzer van

6. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    3,369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    dan is het lastig te bepalen hoeveel kg erin kan. maar aangezien in degene die je hebt uitgekozen 7 kg is denk ik dat je wel goed zit.

echter ik weet niet of beko zo'n handig merk is. wij werden gewaarschuwd dat onderdelen moeilijk en duur waren toen wij een koelkast ervan wilden kopen. dus hebben we ander merk (zelfde prijsklasse!) gekocht

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

In die 7 kilo moet wel lukken hoor....

Maar is een beko wel een goed merk? Zou eerder voor een bosh weer gaan of siemens....
    Ja of een Miele maar die is wel duur. Die heb ik wel aangeschaft. Was het zat om iedere keer een nieuwe te moeten kopen omdat ik goedkoop wilde uit zijn

En bij wehkamp is het toch best duur altijd of niet? Kijk je ook op beslist of vergelijk .nl?

8. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    - op kieskeurig.nl kun je wasmachine's vergelijken, reviews lezen en informatie krijgen waar je op moet letten bij de aanschaf
    - vergeet niet bij het ophalen je oude wasmachine goed leeg te laten lopen. Behalve de slang zit er onderin ook nog een bak die leeg moet. Anders nemen ze 'm niet mee!
    - behalve het energiegebruik en de beladingscapaciteit heb ik op een timer gelet. Hier heb ik veel plezier van!

9. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
  10. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    beko wordt het dus niet zoals vertelt over de onderdelen... ik wil graag een miele maar daar hebben we op het moment geen geld voor, de goedkoopste is 1000 euro en dat hebben we op het moment niet...

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd lees de reviews!
    Ja ik zou echt op vergelijk sites gaan kijken.....Siemens is wel goed volgens mij hoor..l

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb ik niet betaald.....;) maar wel 800 euro....kan ook te veel zijn. Is jammer dat je het geld nu niet hebt want je verdient het makkelijk terug.

Maar tweedehands op MP?

13. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    4,545
    732
    113
    Ik heb nu een indesit (nooit meer als deze ooit de geest gaat geven) en heeft ook 1400 toeren. Ik zou zeker voor 1600 toeren gaan dan komt je was al zoveel droger uit de machine en scheelt het zoveel met drogen ...

14. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    800 is ook te veel...

we hebben net een nieuwe auto gekocht en geld geleent daar voor, in mei willen we graag op vakantie met de kids voor een aantal dagen en begin dit jaar komen de acceptgiros weer dus dan is dit echt een beetje een ramp voor ons, we kunnen hooguit 450 euro uitgeven

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    het drogen in mijn huis gaat op zich erg snel. de machine die ik nu heb heeft 1200 toeren...

het must voor mij is
    zuinig en mileu vriendelijk
    7 kg
    monitor om programma in te stellen, rest tijd etc. etc.
    zeg maar alles wat de machine heeft van siemens die ik net liet zien

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja maar 1200 toeren is toch echt weinig niet?
    Voor dat geld krijg je echt wel een 1600 toeren...

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    de oude heeft 1200 toeren...

de laatste link heeft 1400 toeren

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah oke.l.lwant dan hoeft je was niet zo lang te drogen hè.....lijkt me wel fijn!

19. annabel10

annabel10 Actief lid

Dec 28, 2010
    474
    54
    28
    ik heb ook een beko, al een aantal jaren en ben er erg tevreden mee..

zou idd goed naar de reviews kijken (die er op wehkamp meestal wel bij staan) op mijn beko kreeg ik 5 jaar garantie, vond ik ook wel een fijn idee.

wat betreft wat erin past enzo, dat zou ik zo niet weten.

Share This Page