stront aan mn wielen....

Discussie in 'De lounge' gestart door lieniej, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje

veertje Fanatiek lid

Hier is ook opruim plicht (zelfde plaats als kelly :D)
    maar moet eerlijk bekennen dat ik het niet opruim tenzij onze hond op de stoep poept (gebeurd gelukkig nooit) en als ze het op een plaats doet waar het niet mag of op een plaats waar ik weet dat kinderen spelen.

2. inge1983

inge1983 Bekend lid

27 jul 2006
    675
    0
    0
    Ik snap dat ook niet van mensen.

Van de week 2 keer de wielen van de wandelwagen onder en vandaag weer mijn eigen schoenen! :evil: :evil:

En het ergste van alles is nog, dat ik gewoon in de stront van iemand anders z'n hond stap op weg naar het hoopje van mijn eigen hond met een zakje in mijn hand grrrr!

Hier is ook ruimplicht in de buurt, maar de laatste tijd wordt dat hier slecht gedaan, In de zomer wel want dan zijn er meer mensen buiten, maar nu het koud is. . .

Ik lees hier ook dat mensen de hond in de struiken laten poepen, ik hoop wel dat dat op een plek is waar geen kinderen in de struiken spelen :pale:

Groetjes Inge

3. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Wacht maar tot je kids buiten gaan spelen..........

Dit was 15 jaar geleden al een grote ergenis van mij toen mijn kids buiten gingen spelen en nu weer want zit er ook met mn wielen in.

Ik snap die mensen niet, tis een kleine moeite om t op te ruimen of naar zo'n strontveldje te gaan.
    Onze hond hebben we geleerd te wachten tot hij op t hondetoilet is, vind ik niet meer dan normaal.

4. mamavanjoost

19 dec 2008
    14
    0
    0
    Echt herkenbaar!

Toen er nog ijs lag ben ik met de wandelwagen gaan kijken bij mijn neefje en nichtje die aan 't schaatsen waren. Ook mijn wagen zat helemaal onder de stront, zoveel mogelijk met een stokje eruit gepeuterd en flink !%*!#%*#%. Helaas moest de wagen nog ingeplakt worden in de auto, dus ook mijn broek en jas onder de stront.

Zit ik eindelijk in de auto en het enige wat ik ruik is hondenstront, ^*^(@*^(*@$^($.

Dus toen ik thuis was gelijk mijn kleren in de was en de wagen verder schoonpoetsen. Werd er echt strontchagerijnig van.

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    [​IMG] !!!!!!!

6. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    @mamavanjoost: owwww bah...... ja dat is echt smerig, dat je dan zelf ook helemaal onder zit....

7. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Hier moet ik eerst een kilometer lopen naar het dichtsbijzijnde poepveld :( Denk je dat mijn hond daar op wacht :)
    Tegenover is een veldje waar geen hond komt (nou ja, wel honden maar verder niemand ;) ) en daar laat ik haar uit.
    Ik snap de gemeente dan ook niet. Je betaald hondenbelasting, maar er zijn niet eens genoeg voorzieningen.

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    idd, hondenbelasting betaal je en de honden mag je bijna nergens loslaten en overal verplichte schijtplekken, maar mensen met katten die OVERAL lopen te schijten, in je tuin, in de zandbak, OVERAL, die hoeven niets te betalen.

En ja, ik heb 4 katten, maar ik hou ze wel binnen zodat een ander er geen last van heeft.

9. Domino85

Domino85 Bekend lid

17 okt 2007
    700
    0
    0
    Chemisch analist
    :) :) :)

10. kira1985

kira1985 Niet meer actief

Wat een strontverhalen zeg hahaha, maar idd het is niet normaal hoeveel hondenstront dat er overal op de stoep of op speelveldjes ligt.

Onze hond is wat dat betreft heel netjes, ze poept altijd op een vaste plek in de bosjes zowat tegen de boom omhoog en dan kunnen wij het netjes opruimen in de hondenpoepbak. Die staan hier trouwens op bijna elke hoek van de straat erg handig vind ik.
    Wij hoeven geen hondenbelasting te betalen hier

11. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Misschien een suggestie?
    Kijk dan waar je heen rijd...

En zeg niet dat het niet kan met een wagen want ive done it haha

12. zustertje

zustertje Niet meer actief

Het is heel smerig maar ja wat jij gedaan hebt is ook erg smerig dus recht van spreken heb je eigenlijk ook niet vind ik persoonlijk.

13. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Oeh wat gebeurd hier? ;)

14. mooniicaa

mooniicaa Lid

21 jan 2009
    15
    0
    0
    huismoeder
    erm

vreselijk jah.

15. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    vreselijk, ik heb het hier gemiddeld 1x per week en dan kan ik er ook echt niet omheen ivm bosjes en een hek.
    ik heb nu standaard een oude handdoek in de gang liggen waar de wagen precies op past en daar parkeer ik hem op anders kan ik weer dweilen.

bij ons in het dorp hebben ze laatst een vragenlijst over hondenstrond rondgestuurd.
    ik hoop dat er wat mee gedaan wordt.
    er zijn hier uitlaatplaatsen genoeg, maar de baasjes schijnen ze maar niet te kunnen vinden. (de wielen van mn wagen vinden de strond wel)

zo, dat lucht op.

liefs doris

16. mooniicaa

mooniicaa Lid

21 jan 2009
    15
    0
    0
    huismoeder
    erm

nou ik vind het ook vies hoor..
    mijn kleine kan nu lopen die 15maand maar vind het ook vies als ze in de hondepoep zou staan..
    groetjes Monica

17. Joveli

Joveli Niet meer actief

Onze hond wil niet eens op steen poepen, gelukkig!
    Hij wil alleen OP bosjes poepen :)

Ziet er altijd wel leuk op trouwens, hij legt zn kont altijd overal bovenop en legt de boel er dan mooi op neer. 8)

Maar ik vind het inderdaad ook het smerigste wat er is. Alleen wat ik soms niet kan helpen (maar kan er soms echt niets aan doen) is dat onze hond tegen bosjes/tuinhekjes aanpist. Ik probeer het zoveel mogelijk te voorkomen maar ik moet nou eenmaal door het centrum naar het bos toe (woon midden in het centrum) en af en toe plast hij dus wel.. :(

18. mooniicaa

mooniicaa Lid

21 jan 2009
    15
    0
    0
    huismoeder
    erm

maar plassen is anders dan poepen..
    plas das net een regenplasje en das sneller schoon dan poep..

19. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ik heb zowel 2 katten als een hond en ik heb er ook een hekel aan hoor! absoluut, belachelijk!

Als ik de hond uitlaat plast ie in de perkjes (boompjes in de stoep) of in de goot of midden in de bosjes, poepen echt alleen in de bosjes of er net naast (op de aarde) en dan laat ik t gewoon liggen..
    Maar heb altijd zakjes bij me voor t geval dat!

En mijn katten? die gaan wel lekker naar buiten met mooi weer..
    In mn eigen tuin!
    Ik heb de tuin afgezet voor ten eerste hun eigen veiligheid en ten tweede omdat ik vind dat als ik beesten wil, niemand anders daar last van moet hebben! dus wij hebben met gaas in een hoek van 45 graden rondom op de schuttingen gezorgd dat onze katten er niet uit kunnen, en andere er niet in..

En komen die er wel in is er paniek want kunnen ze er niet uit! :) :oops:

Zo zijn mn beestjes blij, ik blij en de buurt blij ;)

20. mooniicaa

mooniicaa Lid

21 jan 2009
    15
    0
    0
    huismoeder
    erm

ja idd

Deel Deze Pagina