stront aan mn wielen....

Discussie in 'De lounge' gestart door lieniej, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb ook een hond en daar ruim ik het netjes van op als ze het op de stoep doet (altijd zakjes in de tas/jas als ik weg ga).

Maar nu woon ik dus op een andere plek sinds 1 jaar en daar ligt een veldje voor de deur :S
    Er is nog geen 500 meter verder op een iutlaatplek! maar ze laten toch de honden bij ons op dat veldje poepen en loslopen (terwijl dat dus ook niet mag) en ik kan bellen naar de genmeente wat ik wil maar dan rijden ze 2x langs op tijden wanneer ze er niet lopen (heb de precieze tijden van de uiotlaters door gegeven) en word er helemaal gek van!
    In de zomer zitten we veel buiten en meurd het als een riool!

Bah bah,heb zelf een hond en daar heeft niemand last van dus waarom zou ik last moeten hebben van andermans hond?

2. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

haha ;)

3. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik weet er alles van. Hier zitten we vlakbij de b-weg, en iedereen liet zijn hond gewoon lekker hier op de stoep schijten. Ik heb bij de gemeente zelfs aangevraagd voor een hondentoilet, maar tot nu toe geen reactie. Ik heb nu heel mijn stoep met bleekwater gedaan. Milieuonvriendelijk, maar hier wordt nu al een week niet meer gescheten (denk door de lucht van de bleek)

Wat betreft die vloerbedekking van die bank: dat vind ik wel een beetje aso hoor. Daar moet ook weer een schoonmaakster op gaan boenen.....

Wij zijn inmiddels al rijmpjes aan het verzinnen hier thuis (lekker zinloos)

Heeft u een hond, steek een kurk in zijn kont

Schijt uw hond hier al dagen
    Dan heeft morgen uw laatste uur geslagen....

Komen wij nog 1 drol van uw hondje tegen
    Dan kunt u nu uw brievenbus gaan legen.

Welke is het beste voor een bordje in onze tuin?Nee geintje hoor...

4. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik snap de gedachte, maar mijn twee katten bijvoorbeeld komen nooit buiten, dus zou het niet erg eerlijk zijn als ik daarvoor moet gaan betalen, toch..? Alle honden worden buiten uitgelaten (ik ken tenminste niemand met een 'hondenbak' :D ), dus daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen... Dat gemeentes vaak voor te weinig voorzieningen zorgen, dat vind ik ook heel slecht! Ik heb zelf geen hond, maar heb uiteraard ook last van de stoep-poepers; daar moeten ze die hondenbelasting toch echt eens voor gaan gebruiken!

5. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Er zijn ook mensen die hun honden opsluiten zoals hier een paar straten verder op.die mensen houden 3 honden in hun schuur :S

Die beestjes komen nooit verder dan een klein stukje tuin..

6. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Helaas ken ik ook een paar van die figuren wiens hond nooit buiten de tuin komt.
    Volgens mij zijn er toch aardig wat mensen in Ned. die nooit met hun hond buiten komen.

7. Elizabethje

Elizabethje Bekend lid

19 nov 2008
    853
    0
    0
    Het hele systeem is scheef hoor.. voor een hond betaal je belasting, maar er zijn genoeg honden die niet van hun eigen terrein afkomen en op eigen grond poepen, maar wel daar belasting voor betalen. Voor een kat betaal je niks terwijl er genoeg buiten de deur schijten!

8. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Gadverdamme ja!
    In mijn tuin alleen maar kattenstront!
    En ik maar lekker hondenbelasting betalen en de poep van mijn honden opruimen.

9. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Probleem is hoe dan ook de mentaliteit van mensen.
    Hier betalen wij geen hondenbelasting, en er zijn meer dan genoeg hondentoiletten. Maar helaas is t voor n hoop mensen toch teveel moeite om naar zo'n plek te lopen.
    En wat ik ook niet snap, de mensen die hun hond overal laten poepen hebben vaak zelf ook nog eens kinderen. Die zouden toch beter moeten weten. Die weten als geen ander hoe groot die ergenis is.
    Verbeter de wereld, begin bij jezelf....

10. Trees

Trees Niet meer actief

Ik lees overal: Als mijn hond op de STOEP poept ruim ik het op. Je ruimt het dus niet op als het in het gras of in de bosjes ligt :( Kinderen spelen juist vaak op het gras of in bosjes. Bah dat vind ik net zo aso!

Hier altijd gewapend met boterhamzakjes! De hema verkoopt trouwens hele leuke roze poepzakjes (voor als je er kleurig bij wilt lopen met je poep :)).

En hondentoiletten kennen ze in Groningen denk ik niet?!

Deel Deze Pagina