Sinds ik zwanger ben krijg ik steeds stroom van Alles! Ik wordt er helemaal gek van en durf niets met ijzer erin aan te raken want dan krijg ik weer een schok. Het is zo erg dat je het gewoon kan horen. Voor ik nu een dier aan durf te raken pak ik iets ijzers vast want het is al een paar keer gebeurt dat ik een dier een schok gaf (met alle gevolgen van dien, de arme beesten. Heeft iemand anders dit ook? of ben ik nou vreemd, ik had er namelijk nog nooit van gehoord..
whhahahahaha da's idd raar! denk alleen niet dat het aan jou ligt! maar eerder aan het weer is wel erg irritant
Tja zou kunnen komen door het weer maar normaal heb ik het alleen als het vriest en dan hoogstens 1x per week. Nu heb ik het minstens 10! keer per dag en soms doet het ook echt pijn!
Ik heb dit altijd heel erg! Soms vliegen de vonkjes er vanaf hihi. Ligt idd vaak aan het weer en wat voor schoenen of kleren je aan hebt..... Werkelijk geen idee hoor, roep ook maar wat hahahaha.
schoenen met rubberen zolen dragen! ik heb het zonder dat ik zwanger ben ook heel erg, nu gek genoeg minder.
Hihi de rubber zolen helpen bij mij juist niet, heb vandaag de hele dag op blote voeten gelopen en nu niet zoveel stroom gekregen. Heb het het meest als ik op het werk ben... misschien een geladen lucht daar Mijn collega's hebben er echter nooit last van..
Ik heb het ook hoor! Vooral als ik de badjas van mijn vriend aan heb gehad (heb er zelf niet eentje) en deze terug wil hangen op de verwarming in de badkamer. Dan ben ik dus naakt en zodra ik die verwarming aanraak krijg ik een tik! Groetjes Miep