Hai dames! Hoe doen jullie dat in hemelsnaam? M'n bikinilijn scheren is echt een mission impossible geworden. 1 voet op badrand, 1 voet in wasbak, spiegeltje op de grond, zittend... Heb alles geprobeerd! Haha het lukt me niet! Tenminste, tenzij ik er een uur of uittrek. Dan ziet m'n trut er volgens mij nòg uit als een zieke labrat met allemaal kale plekken! Ik weet dat ik niet voor een Playboy shoot naar de verloskamer ga, maar ik huiver al bij het idee om daar met een behaarde trut te liggen. M'n vriend heeft me trouwens nog nooit met schaamhaar gezien Misschien is een Brazilian wax een idee...
hahaha herkenbaar Zelf lukt het me nog redelijk op "gevoel" maar werkelijk geen idee hoe het er dan uit ziet eigenlijk..
Tot nu toe is het nog net aan te doen op de tast, maar ben bang dat het er niet al te netjes uit zal zien. Misschien toch een idee om het vriendlief te laten doen, al weet ik ook nog niet echt hoe ik me daar bij voel.
Whahahaha.. Idd, of op gevoel doen (laat m'n vriend het dan checken) of door je vriend laten doen.... Same here hoor! Heb graag dat ze het haar van mijn kind en m'n doos kunnen onderscheiden! Succes meid!!
De eerste zwangerschap heb ik er geen problemen mee gehad, lag fris geschoren met mn benen in de beugels haha moet er niet aan denken om ongeschoren of slecht geschoren te moeten bevallen. Merk wel dat het al wat lastiger wordt om er goed bij te komen,
ik zit met hetzelfde probleem, maar had hiervoor nog geen topic durven openen! (bedankt Nahla2013) Ik vroeg mij zelf af, op welke manier jullie zich scheren? Met een gewone ladyshave, gilettemesje,.... lliefs x
Ach, we hebben hier allemaal een trut en schaamhaar haha! Dus hier durf ik het wel te zeggen. Mijn buik is heeeeel groot (22 kg erbij) Dus het is echt een dilemma om het netjes bij te houden. Heb er echt een dagtaak aan
nou ik doe maar wat met n scheermesje op de gok dat ik niks weg snijdt Ik heb ook n mega buik en wring me in allerlei bochten om toch nog iets (tevergeefs) te kunnen zien. Dus maar n beetje op gevoel scheren en zo. Ach nog maar een paar weken...
ik moet morgen opnieuw naar de gyn voor controle en moet echt nog mijn trutje onder handen nemen. Deze week onder de douche wat met de gilette, maar ondertussen heb ik van die rode bultjes,... lelijk, jeukend en pijnlijk,... ik zal mij morgen weer schamen vrees ik!!! in al die jaren heb ik er gewoon nog geen enkele 'mooie' oplossing voor gevonden, laat staan nu tijdens mijn zwangerschap
Hier deed mn man het toen het niet meer zelf lukte.moet wel zeggen dat ik het liever alleen kort hou met een tondeuse anders voel ik me zo'n klein meisje
Ik heb eind oktober mijn eerste wax sessie gepland staan. Kan ik alvast wennen en kijken hoe het bevalt.
Huh? Gewoon op je gevoel.. heb het inmiddels zo vaak gedaan dat ik het niet eens meer hoef te zien.. ben wel iets langer bezig en voel overal goed of ik niet iets ben vergeten.. maar goed zolang er maar geen bosjes blijven zitten van een paar haren die blijven zitten maak ik me niet zo druk..
haha grappig geschreven. Hier bij de vorige zwangerschappen tot de dag van de bevalling zelf alles gedaan. Mijn tip, goed bijhouden. Dan hoef je niet veel weg te halen en is het niet zo moeilijk. Ik deed het op gevoel en daarna even met een spiegel kijken hoe het was gelukt. Maar nooit bosjes, hooguit hier of daar een mini haartje.
Ik doe het met een spiegeltje, gaat redelijk. Heb ook een enorme buik. Overigens zou ik echt niet waxen. Ik heb gelezen dat dat sterk wordt afgeraden omdat het een pijnlijke geschiedenis is en daardoor weeen kan opwekken. Lijkt me niet de bedoeling...