Scheren of #Epileren?

Discussion in 'De lounge' started by Dani84, Mar 26, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Hoe scheer jij je lichaam en of bovenlip?

1. Epileren

2. Scheren

3. Harsen

4. Anders

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Ik scheer nu oksels benen en down under
    Nu krijg ik vooral down onder bultjes en jeuk als er stoppels komen en die komen na 2 a 3 dgn zeker. en oksels doe ik ook wel om de 2 a 3 dgn Heb al verschillende mesjes gebruikt en ook onder de douche en niet enz.

Ik wil graag een epilator kopen maar weet niet goed wat en welke.
    Dan blijven de haartjes hopelijk zo n 3 a 4 wk weg.

Ook voor mn gezicht vooral bovenlip wil ik een epilator.

Wat gebruiken jullie waar en welk model/type?

Alvast bedankt!
    (incl. poll)

2. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik heb ooit een epilator gehad- maar daar begin ik niet meer aan.. omdat het in het begin best pijn doet- durfde ik het lange tijd niet meer :p - ze zeggen dat het bij vaker gebruik veel minder pijn gaat doen, maar dat stuk bereikte ik nooit..
    Als ik nu een investering zou doen, zou ik eerder kiezen voor iets met dat flitslicht..

3. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Owww nee!! down under niet doen met zo'n epileer apparaat! sodeju wat doet dat een pijn :p Hier komt dat ding alleen op mijn benen.

Voor de rest scheer ik alles

4. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Ik scheer alles.

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

haha oke dus erg pijnlijk down under :D maar dan blijf je om de 2 a 3 dgn scheren?.. en welke scheermesjes gebruik je dan?

6. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Ik scheer benen,bikini lijn en oksels.
    laat mijn bovenlip harsen.

7. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    1,364
    0
    0
    Oksels scheren heb niet veel
    Benen epileer ik onder de douche met speciale epileer app
    Bikinilijn en schaamstreek om de 4-6 weken harsen (brazilian wax)

8. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    Ja ik raad het je niet aan :D haha
    Ik scheer eigenlijk elke dag of om de dag. Gebruik een scheermesje van Gilet, de oude van mijn man :)

9. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    1,686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb een Philips Lumea en echt down down under ;) doe ik het met een mesje 2 keer per week.

10. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

Mar 28, 2012
    1,968
    0
    0
    Overijssel
    Combi. Benen epileer (vrij pijnloos) ik net als de oksels (dan moet je wel een echte bikkel zijn hoor doet namelijk -^:mad:&@**$ zeer) down under wil ik voortaan laten harsen ik kan daar ook echt maar 1x in de 3 dagen scheren anders. In de zomer wil ik nog wel eens de bikinilijn met de pincet epileren. Heb trouwens de braun silk epil die je ook onder de douche kan gebruiken, dat doet echt veel minder zeer. Wel een kleine investering en hij is eigenlijk nu na 4 jaar aan vervanging toe (accu probleempje) dus misschien doe ik hier nog ideeën op.

11. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

Oct 4, 2012
    5,965
    3
    0
    Bonvenlip hars Ik zelf met hars van de turkse toko en een stuk katoen, benen en oksels epileer ik (ik ben als de dood voor zo'n grijze oksel door het scheren) en bikinilijn scheer ik om de 2 dagen

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

oke haha ja die gebruik ik nu ook :)

De silk epil had ik ook gezien idd vrij prijzig maar als t werkt ;)

Harsen durf ik echt niet!!! haha ik heb een keer van die wax strips gebruikt voor mn boven lip ai ai ai hele bovenlip kapot en kei rood.. nee dat durf ik zelf niet meer!

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

haha oke.. enne hoe lang ben je dan bezig met 1 oksel :)

14. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

Jun 10, 2009
    1,364
    0
    0
    Harsen durf ik ook niet hoor. Laat het doen. Eerste keer brazilian wax is wel pijnlijk maar daarna niet veel meer hoor. Ze doen het zo snel.

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Ik heb zo'n flitsaparaat van Philips lumea ideaal hoef bijna nooit meer te scheren.

16. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Oksels scheren en benen met een epilator

17. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

Jun 23, 2014
    6,100
    3,487
    113
    Ik epileer m'n benen en m'n oksels. Benen voel ik vrijwel niks meer van, m'n oksels blijven gevoelig, zeker als ik een paar weken niet geëpileerd heb. Ik probeer het elke week bij te houden, dan zijn het niet zoveel haren in een keer.
    Down under scheer ik, epileren is me daar toch te gevoelig, probeer het af en toe nog wel eens, maar stop er vaak heel snel mee. Krijg daar ook sneller last van ingegroeide haren.

18. Knapie

Knapie Fanatiek lid

Nov 5, 2013
    1,524
    0
    0
    Epileren!!

Bovenlip ga ik binnenkort voor het eerst laten harsen omdat ik nu toch echt een snor krijg :(:cool:

voor de rest ALLES epileren. Benen, oksels en alles down under.
    Oksels zijn inderdaad erg gevoelig maar omdat het een klein oppervlakte is bijt ik even door de pijn heen. Down under is ook vrij gevoelig maar hoe vaker je het doet hoe minder gevoelig het wordt. Het pijnlijkste down onder is de eerste keer nadat je bijvoorbeeld weer een tijdje hebt geschoren.

Benen wissel ik regelmatig af met scheren. Ligt er maar net aan waar ik zin en tijd voor heb.
    Down under en oksels doe ik nu ieder week bijhouden. Zo zijn het telkens maar een paar haren. Dat doet véél minder pijn dan dat in een keer de hele grasmat moet worden geëpileerd.
    (Haren groeien namelijk in fases. Niet alle haren groeien tegelijkertijd)

19. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

Apr 28, 2014
    1,314
    0
    36
    Across the pond
    Benen met epilator en oksels en down under scheer ik, de epilator komt daar NIET in de buurt haha. Benen zijn al pijnlijk genoeg ;)

20. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

Mar 14, 2014
    1,524
    1,570
    113
    Zuid-Holland
    Benen, oksels en bikinilijn epileer ik, zelfkastijding noemen ze dat geloof ik, maar down under echt aan de onderkant en ertussen scheer ik.

Even doorbijten maar epileren werkt voor mij echt het beste, ik heb de Braun Silkepil.

Share This Page