Hoi Ik scheer nu oksels benen en down under Nu krijg ik vooral down onder bultjes en jeuk als er stoppels komen en die komen na 2 a 3 dgn zeker. en oksels doe ik ook wel om de 2 a 3 dgn Heb al verschillende mesjes gebruikt en ook onder de douche en niet enz. Ik wil graag een epilator kopen maar weet niet goed wat en welke. Dan blijven de haartjes hopelijk zo n 3 a 4 wk weg. Ook voor mn gezicht vooral bovenlip wil ik een epilator. Wat gebruiken jullie waar en welk model/type? Alvast bedankt! (incl. poll)
ik heb ooit een epilator gehad- maar daar begin ik niet meer aan.. omdat het in het begin best pijn doet- durfde ik het lange tijd niet meer - ze zeggen dat het bij vaker gebruik veel minder pijn gaat doen, maar dat stuk bereikte ik nooit.. Als ik nu een investering zou doen, zou ik eerder kiezen voor iets met dat flitslicht..
Owww nee!! down under niet doen met zo'n epileer apparaat! sodeju wat doet dat een pijn Hier komt dat ding alleen op mijn benen. Voor de rest scheer ik alles
haha oke dus erg pijnlijk down under maar dan blijf je om de 2 a 3 dgn scheren?.. en welke scheermesjes gebruik je dan?
Oksels scheren heb niet veel Benen epileer ik onder de douche met speciale epileer app Bikinilijn en schaamstreek om de 4-6 weken harsen (brazilian wax)
Ja ik raad het je niet aan haha Ik scheer eigenlijk elke dag of om de dag. Gebruik een scheermesje van Gilet, de oude van mijn man
Combi. Benen epileer (vrij pijnloos) ik net als de oksels (dan moet je wel een echte bikkel zijn hoor doet namelijk -^&@**$ zeer) down under wil ik voortaan laten harsen ik kan daar ook echt maar 1x in de 3 dagen scheren anders. In de zomer wil ik nog wel eens de bikinilijn met de pincet epileren. Heb trouwens de braun silk epil die je ook onder de douche kan gebruiken, dat doet echt veel minder zeer. Wel een kleine investering en hij is eigenlijk nu na 4 jaar aan vervanging toe (accu probleempje) dus misschien doe ik hier nog ideeën op.
Bonvenlip hars Ik zelf met hars van de turkse toko en een stuk katoen, benen en oksels epileer ik (ik ben als de dood voor zo'n grijze oksel door het scheren) en bikinilijn scheer ik om de 2 dagen
oke haha ja die gebruik ik nu ook De silk epil had ik ook gezien idd vrij prijzig maar als t werkt Harsen durf ik echt niet!!! haha ik heb een keer van die wax strips gebruikt voor mn boven lip ai ai ai hele bovenlip kapot en kei rood.. nee dat durf ik zelf niet meer!
Harsen durf ik ook niet hoor. Laat het doen. Eerste keer brazilian wax is wel pijnlijk maar daarna niet veel meer hoor. Ze doen het zo snel.
Ik epileer m'n benen en m'n oksels. Benen voel ik vrijwel niks meer van, m'n oksels blijven gevoelig, zeker als ik een paar weken niet geëpileerd heb. Ik probeer het elke week bij te houden, dan zijn het niet zoveel haren in een keer. Down under scheer ik, epileren is me daar toch te gevoelig, probeer het af en toe nog wel eens, maar stop er vaak heel snel mee. Krijg daar ook sneller last van ingegroeide haren.
Epileren!! Bovenlip ga ik binnenkort voor het eerst laten harsen omdat ik nu toch echt een snor krijg voor de rest ALLES epileren. Benen, oksels en alles down under. Oksels zijn inderdaad erg gevoelig maar omdat het een klein oppervlakte is bijt ik even door de pijn heen. Down under is ook vrij gevoelig maar hoe vaker je het doet hoe minder gevoelig het wordt. Het pijnlijkste down onder is de eerste keer nadat je bijvoorbeeld weer een tijdje hebt geschoren. Benen wissel ik regelmatig af met scheren. Ligt er maar net aan waar ik zin en tijd voor heb. Down under en oksels doe ik nu ieder week bijhouden. Zo zijn het telkens maar een paar haren. Dat doet véél minder pijn dan dat in een keer de hele grasmat moet worden geëpileerd. (Haren groeien namelijk in fases. Niet alle haren groeien tegelijkertijd)
Benen met epilator en oksels en down under scheer ik, de epilator komt daar NIET in de buurt haha. Benen zijn al pijnlijk genoeg
Benen, oksels en bikinilijn epileer ik, zelfkastijding noemen ze dat geloof ik, maar down under echt aan de onderkant en ertussen scheer ik. Even doorbijten maar epileren werkt voor mij echt het beste, ik heb de Braun Silkepil.