Ja niemand heeft bijna meer die oude kpn telefoon aan sluitingen dan had je wel kunnen bellen die gaan via een ander soort stroom..
Idd dochter zat nick Jr te kijken maar die is weg gelukkig is Sesamstraat er nog wel Ze is ziek thuis
Onze collega's in Amstelveen zitten ook maar wat met de duimen te draaien . Sommigen krijgen al afkickverschijnselen door het gebrek aan koffie
Ik woon en werk in het hoge noorden, maar ook hier hinder van die stroomstoring. Onze server van het intranet staat in de regio Amsterdam en wij krijgen daar geen connectie meer mee. Aangezien vrijwel alles via dat intranet verloopt, kunnen wij dus qua werk even niks meer...
Idd, want mijn buurman (oud KPN medewerker) kon met zijn KPN-mobiel wel bellen, dus mijn man heeft gelijk een KPN-simkaart aangevraagd.
OMG... Hoelang gaat dit duren? Ik zit opgesloten thuis. Ik kan never nooit met een kind van 12 kg aan m'n arm en een wandelwagen van 15 kg van 6 hoog naar beneden lopen. Zelfs Schiphol is shut down Maar goddank had ik oploskoffie in huis, dat is het goeie nieuws
Oohhhhh irritant, Hier was met oudejaarsdag 4 jaar geleden Onze wijk zonder stroom. Van 7.uur tot 23.00 in de avond geen stroom. Toen was het probleem nog niet opgelost en kregen we een noodaggregraat. Was ergs handig toen...
Ik zat op de laptop en mijn dochter keek televisie. Alles ging hier ineens uit. Ik snapte er niks van, want alle schakelaars in de meterkast stonden goed. Bij de buren gevraagd en die hadden ook geen stroom, dus ja, dan ligt het probleem ergens anders en kan je alleen maar afwachten. Ben maar met mijn dochter buiten gaan voetballen. Ik heb nu ontdekt dat er toch één nadeel kleeft aan inductiekoken... Ik kon zelfs geen kopje thee zetten.
Hoe vervelend. Had niet alleen geen stroom, maar mn mobiele internet en mobiele telefonie lag er uit! Dat gaf me nog best een angstige gedachte. Had om 10:00 afspraak in het gemeente huis, dorp verderop. Onderweg kwam ik er door de stoplichten achter dat daar ook niks deed. Kreeg mn nieuwe rijbewijs niet mee en had tot 12:00 de tijd om hem alsnog te halen, maar stroom ging er pas om 12:00 op dus nu kan ik weer een nieuwe afspraak maken:x Maarja we zaten niet vast in de lift ofzo dus kan altijd erger. Nu eerst maar een een warm bakkie koffie!