Stroomstoring Noord Holland

Discussie in 'De lounge' gestart door Chiggy, 27 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Dit duurt wel heel erg lang hoor!
    Ik maak me best zorgen over alles in m'n koelkast.

2. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Van half 10 tot 12.00 uur geen stroom, dus maar een boekje gelezen want internet deed het ook niet.

Gelukkig heb ik een makkelijk kind; ze heeft er gewoon door heen geslapen hihi ;)

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Zat ik dan met mijn haarverf in mijn haren... Onder de koude kraan uitgespoeld... Auch!!
    Na 2 uur weer stroom!

4. Deliana

Deliana Niet meer actief

Man werkt in Haarlem, daar ging het 30 seconden aan een uur geleden, waar na het weer uit viel.

In de zaanstreek ging het om 12:00 uur weer aan gelukkig.

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Mijn familie en vrienden in Den Helder hadden vanochtend ook geen stroom. Gelukkig nu weer wel! Mijn vriendin werkt op Texel en die zat er anders vast als de stroom niet ging werken😁

6. penseel

penseel Niet meer actief

Hihi. Sorry moet om jou stukje lachen. Brrr koud water.

Daar zat je dan. Zie het helemaal voor mij hihi.

7. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Yup ik liep net in Hoofddorp in de xenos, kon mooi de winkel uit en mn mandje achter laten. Duurde mij te lang om te wachten tot alles weer uitging. Toen nog mn auto vinden in een donkere parkeergarage.
    Gelukkig rond 1100 uur weer stroom, maakte me al zorgen om de spullen in de vriezer maar alles was nog bevroren gelukkig.

8. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    Hier net weer een half uurtje alles aan gesprongen. Zelfs t winkelcentrum is gesloten geweest ivm de stroomuitval.

Wij hebben alles hier in huis op elektra. Dus kachel , koken en warm water hadden we niet meer.

Buurman had de bbq aangezet en daar t water op gekookt zodat we oploskoffie konden drinken haha. Gezellig met 5 buren dus daar wezen leuten om de tijd te doden:D

9. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ziekenhuis Haarlem had een uur geleden nog geen stroom. Stoplichten deden het ook niet.
    Waar wij wonen is wel al weer even stroom.

Wat doen jullie met inhoud van vriezer en koelkast?

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Gewoon lekker laten staan.

11. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Koelkasten en vriezers blijven nog wel een tijdje koud, toch? hier is het nog wel gekoeld.

Als het buiten vroor had ik het op het balkon neer gezet :)

12. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Hier dorp naast Haarlem nog steeds geen stroom...grrrr
    Inhoud koelkast en vriezer..die is nog prima te doen hoor, maar ik heb het zo koud!

13. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    vandaar dat ik geen verbinding kon met mijn outlook, maar ja dat is niks vergeleken met niks meer kunnen doen op je werk of in je lift vast zitten of mensen die gewoon vast zitten in treinen en veel vertraging hebben,

ik las het en maakte me ook al zorgen, mijn zus en moeder wonen in die gebied en dacht oh jeej straks hebben ze niks, voor me zus die kan dan niet werken maar wel gewoon andere dingen doen, maar mijn moeder raakt dan in paniek, gelukkig had me moeder er geen last van en alleen mijn zus dan

14. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Hier in de kop van Noord Holland was het ook best vervelend. We waren gelukkig NET uit de lift van een parkeergarage toen het gebeurde. Daarna was het nog een hele gevaarlijke klus om de stad uit te komen, aangezien die stad veel spoorwegen heeft en er maar 1 weg is om uit te komen...

15. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Idd, het had weinig gescheeld of manlief die op zakenreis was kon nog een nachtje blijven in Engeland.

Ik snap niet dat ze voor 2 uurtjes stroomuitval niet iets van een noodoplossing hebben om het vliegverkeer gewoon door te kunnen laten gaan.

16. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Ik voel een babyboom over 9 maanden aankomen hihi

17. oxbow

oxbow Niet meer actief

Zal dat niet meevallen zo overdag:D

ook hier last van de stroomstoring en op mijn werk ook nog van de nasleep.
    Een lift die kapot is, dus bewoners zitten opgesloten in hun eigen huis en kunnen niet van de afdeling af om te biljarten of met familie mee naar buiten te gaan.
    Een voordeur die niet meer opengaat zonder sleutel en het bellensysteem wat vanavond kuren kreeg.

18. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0

Je weet maar nooit haha.

19. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik woon ook in Leeuwarden en wij hadden wel last, geen zender meer beneden.
    Boven wel op 1 slaapkamer andere niet.

Ik zit met 2 zieke kinderen thuis, was wel even lastig toen.

20. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ik was helemaal alleen aan het werk in het restaurant! We hebben de mevrouw die een buffet had besteld gebeld en gezegd dat het door kon gaan als er voor 4 uur weer stroom zou zijn.

Op het moment dat mijn baas zei ga maar naar huis sprong alles weer aan! Haha. Buffet gauw afgemaakt en zelfde tijd als anders open! Was wel haasten!! En daarna op de hand alle afwas doen, de vaatwasser die al aanstond heeft de stroomstoring helaas niet overleefd...

Deel Deze Pagina