O dat is een goede tip! Dat is het enige wat zou kunnen zijn, van alles in dit draadje (in mijn geval dus). Een heel pak is wat teveel van het goede , maar ik zal eens nadenken over een andere oplossing. Bedankt!
Ik leg ze ook altijd op mijn glas thee! Heb wel eens gehad dat het een stroopwafel was met veel stroop aan de zijkant (de laatste uit het pakje heeft dat soms). De stroop was helemaal zacht en liep langs het glas naar beneden.
Ik weet hoe het komt. Dat rooster is van metaal. Als de massa van het rooster groter is dan de massa van hetgene dat je opwarmt, krijg je die flitsen. Dus als je een klein koekje of 1 boterham erin doet, gaat ie flitsen. Pleur je bij wijze van spreken het hele pak erin, doet hij het niet.
Haha misschien kan je eens bekijken of het goedkoper is, als iemand eens een keer stroopwafels opstuurd??
Ik deed ze vroeger altijd in de magnetron nu echt super lang niet gedaan maar nog nooit kortsluitingsflitsen gehad.
Dat is lief ... maar eerlijkheids halve moet ik bekennen dat we veel visite over de vloer hebben die uit NL vele lekker dingen mee waaronder de wafels JUMMMMM en ach ik kom nog al eens in hartje Parijs bij Les Halles dus ik mag niet klagen!!! Maar thx voor het meedenken.