Heb ik net een pakje stroopwafels (op 3 na) zitten weg te werken, zie ik ineens op de verpakking staan: iets verwarmd nog lekkerder! Hmm ja dat geloof ik best maar hoe stel ik me dat voor? In de magnetron? In een kop thee gesopt? Iemand lekkere tips? =P~
Heeeerlijk is dat inderdaad heel kort even in de magnetron (pas wel op want het stroop kan heet zijn), mjammmmie krijg er meteen trek in Helaas geen stroopwafels in huis.
In de magnetron, maar niet meer dan 20 a 30 seconden hoor, anders ligt je hele magnetron schaal vol met stroop hahahaha, maar ze zijn dan zoooow lekker! Krijg er meteen trek in, maar heb ze niet in huis
Ik doe ze altijd op mijn kopje thee leggen voor 5 minuten ofzo... Het nadeel is dan dat je er 5 minuten alleen maar naar mag kijken....
Haha, en niet te lang op je thee of koffie laten liggen, want dan denk je opeens: "Had ik hem nou al opgegeten?" O ja, en de koffie smaakt dan opeens erg zoet en met stukjes er in. Hihihi.
Heb ik dus ook ooit gehad....had ik vast een kopje thee gezet en een stroopwafel erop gelegd. ondertussen even wat gaan doen...kom ik terug, heel dat ding er in gezakt
Hmmm klinkt lekker hoor zo'n stroopwafel, ik ga morgen ook maar eens een pakje kopen denk ik om het uit te proberen
Hahaha wat een leuke reactie's! Heb dus in de magnetron geprobeerd, en natuurlijk veel te gulzig beginnen met eten, nu heb ik m'n tong verbrand hahaha
Ik heb na het lezen van dit topic ook maar een pakje gehaald. Idd eventjes in de magnetron doen, héérlijk!
hmmm, jammer dat ik net een halve zak chips heb weggewerkt en ook nog mijn avondeten straks moet opeten, hahaha....wat een goed idee!! We kopen ze wel vaak warm op de markt, maar waarom denk je er dan niet zelf aan ze eens in de magnetron te stoppen! Ik weet wat ik morgenochtend bij de koffie eet en het zijn geen eieren! hahaha