Strubbelingen met partner in de laatste weken..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Soekebullie, 20 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soekebullie

19 apr 2012
    45
    0
    0
    Omdat van je af praten en schrijven goed schijnt te zijn gooi ik het hier ff van me af..

Vanaf begin zwangerschap (eigelijk mn hele leven al) kamp ik met huidproblemen, droog jeukerig etc. Waardoor ik in mijn slaap uren kan liggen woelen, wrijven en krabben.. Behalve dat ik er brakke nachten aan over houdt is het voor manlief ook geen pretje.. Nu schijn ik de laatste dagen ook nog te snurken in mn slaap. Manlief maakt mij niet wakker, maar als ik het zelfde bij hem constateer doe k dit wel.. Effe een por of een duw en de mededeling je snurkt, wil je even omdraaien..
    Manlief wordt nu steeds bozer.. Als oplossing opper ik nu een logeerbed neer te zetten, zodat we allebei indien nodig ff kunnen bijtanken.. Vind manlief geen goed idee.
    Bijkomend feit is onze verbouwing en onze drukke banen..
    Werk komt bij mij echt op de 2e plaats.. Ik werk om te kunnen leven, mijn vriend leeft om te werken.. Voelt zich onmisbaar op t werk, regeld veel dingen voor t werk, ook als ie thuis is.. Hij werkt ook vaak op de zaterdagen, zou dan doordeweeks vrij moeten zijn, maar dat schiet dr erg vaak bij in.. We zijn nu 35 weken zwanger en ik werk nog 1 week en ga dan met verlof. Ik heb al aangegeven op t werk hoe ik straks terug ga komen, manlief kan dit allemaal nog niet ivm crisistijd in de bouw etc etc.. Heb ik alle begrip voor, maar ik verwacht van hem toch echt dat ie 1 dag thuis gaat zijn.. Zijn werkgever is 6 dagen in de week geopend..dus moet mogelijkheden genoeg bieden..
    Net ook weer behoorlijke woordenwisseling gehad ivm slapeloze nacht voor ons beide.. Meneer trekt dan zn werkkleding aan en gaat om 06.20 maar naar het werk.. Ik roep nog na... dat dat de oplossing wel is..
    Pfff voel me dan echt heel kwetsbaar+gefrustreerd en achteraf weer twijfelen of ik niet te bitchy ben geweest..
    Begrijp heel goed dat hier geen kant en klare oplossingen voor zijn, maar wou t toch ff kwijt..

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ooow wat vervelend!

Zo te horen heb jij al een oplossing geboden voor het slapen maar dat wil hij niet...
    Heb je aan hen gevragd wat voor oplossing hij dan in gedachten heeft?

3. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Goede vraag inderdaad. Wat is zijn oplossing?
    xxx

Deel Deze Pagina