Help help

Discussion in 'Zwangerschap' started by jet75, Aug 9, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jet75

jet75 Fanatiek lid

Jul 14, 2006
    1,015
    0
    0
    zelfstandige
    Wie kan mij helpen.
    Ik heb 3 weken geleden een echo gehad , toen werd er gezegd dat ik erg vroeg zwanger was. 2 weken later weer een echo bij de gyn. Ik moest bij de eerste echo aangeven wanneer mijn laatste menstruatie was en die kon ik niet meer herrineren dus moest ik een datum geven omdat ze ergens van uit moesten gaan. Vorige week bij de gyn werd er aangenomen dat ik toen 8 wk 3 dgn was en van daaruit concludeerde hij dat het vruchtzakje leeg was, mevrouw u krijgt een miskraam.
    Vandaag opnieuw een echo gehad en is het dooierzakje opgemeten en ben ik dus 6 wkn zwanger maar er was nog geen hartactie te zien. Nu moet ik weer volgende week terug komen om te kijken of er dan nog steeds geen sprake is van hartactie.
    Wie heeft dit ook meegemaakt en was de hartactie ook pas later in de zwangerschap te zien??
    Leven in deze onzekerheid is geen pretje , je gaat ervanuit dat je een miskraam krijgt maar zou wel eens veel vroeger zwanger kunnen zijn.

liefs
    Jet

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik heb hier geen ervaring mee maar ik wens jullie heel veel sterte in deze onzekerheid

3. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

Jul 6, 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    ik heb hier ook geen ervaring mee ik heb een echo gehad toen ik 7 weken zwanger was, toen was er bij mij al wel hartactie...

ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke periode en hoop dat het allemaal goed komt

Share This Page