net zindelijk en midweek weg tips gevraagd

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door tipje2, 13 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipje2

tipje2 Actief lid

17 nov 2012
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo! Onze zoon van 2 jr 5 mnd is net zindelijk. We gaan volgende week een midweek naar een centerparcs huisje, maar poep ongelukjes komen eigenlijk nog wel elke dag voor een plas ongelukje zelden.. aangezien ik geen zin heb om steeds daar een wasmachine op het park op te zoeken maar eigenlijk geen andere uitweg zie dacht ik misschien zijn er hier nog mensen met tips? Een luier heeft ie snachts nog wel om maar hij poept niet op vaste tijden ofzo..
    Groetjes!

2. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Lastig.
    Misschien een hoop goedkope onderbroekjes van de zeeman oid kopen en die dan gewoon weggooien mocht hij een ongelukje krijgen?

3. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.419
    443
    83
    Limburg
    Misschien een luier broekje aan doen zodAt hij wel gewoon naar wc kan maar een ongeluk niet zo erg is.

4. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Luierbroekjes. De naam luier gebruikte ik trouwens niet meer, hier waren het grote meisjes broekjes.

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik had hetzelfde probleem pas, zoon is ook nog niet zo poepzindelijk zeg maar. Had vanish en Biotex mee. Onderbroekje uitschudden en dan even laten weken in een emmer. Daarna even poetsen en uitspoelen en klaar is kees. Ik hoop dat deze fase snel voorbij is;) Gelukkig niet dagelijks poepincidenten omdat ik het ruik aankomen (hij laat een heleboel scheetjes:) en dan zet ik hem op het potje)

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Poept hij 1x per dag of vaker? Bij 1x zou ik gewoon goedkope onderbroekjes kopen, bij vaak poep, dan wel een luierbroekje aan.

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zou vieze kleding in een sopje zetten, uitspoelen, laten drogen en thuis dan wassen.

8. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn zoon aangeleerd dat hij moet aangeven wanneer hij moet poepen. Hij vraagt dan om een luier. Na het poepen gaat de luier weer af. Dat was rond dezelfde leeftijd als jouw zoontje

9. tipje2

tipje2 Actief lid

17 nov 2012
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tips dames daar kan ik zeker wat mee,
    Een luierbroekje wil ik eigenlijk niet doen omdat hij juist zo trots is op z'n blote billen in een onderbroek,
    Van het weekend inderdaad maar even langs de zeeman voor een paar goedkope onderbroekjes!

10. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38

Inderdaad heb ik ook zo gedaan nooit benoemd dat het eigenlijk een luier is. Maar wel handig als het bijvoorbeeld onderweg mis ging!

11. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.610
    2.403
    113
    misschien ook een potje gewoon overal mee naar toe nemen?
    toen onze dochter net zindelijk was deed ik die gewoon in een plastic zak onderin de kinderwagen :)

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Vraag me altijd af hoe ik dat voor me moet zien, liet je haar dan op straat in het potje plassen? En waar liet je de plas dan? Ik was niet zo moeilijk met in de bosjes en bij winkels plassen en had reservekleding mee, maar een potje meenemen zou me iets te ver gaan.

13. tuc

tuc Niet meer actief

Dat is nu weer handig van jongetjes...die laat in onderweg in een leeg spaflesje piesen;) gewoon slurfje erin hangen en klaar:)

Deel Deze Pagina