Hallo! Onze zoon van 2 jr 5 mnd is net zindelijk. We gaan volgende week een midweek naar een centerparcs huisje, maar poep ongelukjes komen eigenlijk nog wel elke dag voor een plas ongelukje zelden.. aangezien ik geen zin heb om steeds daar een wasmachine op het park op te zoeken maar eigenlijk geen andere uitweg zie dacht ik misschien zijn er hier nog mensen met tips? Een luier heeft ie snachts nog wel om maar hij poept niet op vaste tijden ofzo.. Groetjes!
Lastig. Misschien een hoop goedkope onderbroekjes van de zeeman oid kopen en die dan gewoon weggooien mocht hij een ongelukje krijgen?
Misschien een luier broekje aan doen zodAt hij wel gewoon naar wc kan maar een ongeluk niet zo erg is.
Ik had hetzelfde probleem pas, zoon is ook nog niet zo poepzindelijk zeg maar. Had vanish en Biotex mee. Onderbroekje uitschudden en dan even laten weken in een emmer. Daarna even poetsen en uitspoelen en klaar is kees. Ik hoop dat deze fase snel voorbij is Gelukkig niet dagelijks poepincidenten omdat ik het ruik aankomen (hij laat een heleboel scheetjes en dan zet ik hem op het potje)
Poept hij 1x per dag of vaker? Bij 1x zou ik gewoon goedkope onderbroekjes kopen, bij vaak poep, dan wel een luierbroekje aan.
Ik heb mijn zoon aangeleerd dat hij moet aangeven wanneer hij moet poepen. Hij vraagt dan om een luier. Na het poepen gaat de luier weer af. Dat was rond dezelfde leeftijd als jouw zoontje
Bedankt voor de tips dames daar kan ik zeker wat mee, Een luierbroekje wil ik eigenlijk niet doen omdat hij juist zo trots is op z'n blote billen in een onderbroek, Van het weekend inderdaad maar even langs de zeeman voor een paar goedkope onderbroekjes!
Inderdaad heb ik ook zo gedaan nooit benoemd dat het eigenlijk een luier is. Maar wel handig als het bijvoorbeeld onderweg mis ging!
misschien ook een potje gewoon overal mee naar toe nemen? toen onze dochter net zindelijk was deed ik die gewoon in een plastic zak onderin de kinderwagen
Vraag me altijd af hoe ik dat voor me moet zien, liet je haar dan op straat in het potje plassen? En waar liet je de plas dan? Ik was niet zo moeilijk met in de bosjes en bij winkels plassen en had reservekleding mee, maar een potje meenemen zou me iets te ver gaan.
Dat is nu weer handig van jongetjes...die laat in onderweg in een leeg spaflesje piesen gewoon slurfje erin hangen en klaar