Wij gaan wellicht een kokosschutting neerzetten om het geluid van de weg te reduceren. Goeie kokosschermen zijn geluidsabsorberend. Is er hier iemand die ze ook heeft en kun je er wat over zeggen qua geluidsreductie? En misschien ook een goede leverancier met plaatsing? Wat heeft het gekost? We hebben een lengte van 34 meter te zetten, dus in dit geval vinden we het te veel werk om zelf te doen en dan ook netjes te krijgen.
Naasten in mijn familie hebben dit, ziet er erg mooi uit maar waait iedere keer los bij een storm en het word op bepaalde plekken kaal doordat de vogels er stukken uithalen om nestjes mee te maken Ik zou er zelf dus niet voor kiezen.
Er zal ongetwijfeld wel kwaliteitverschil zijn m.b.t. loswaaien. Ik kwam al schermen tegen waar je zo doorheen kijkt, maar ook die bv om plastic buizen heengewikkeld in een ijzeren frame zitten. Daar zullen we dus zeker op letten. Tja, die vogels. Die hebben we hier ook veel. Dat is iets om rekening mee te houden. We zouden er in ieder geval wel veel beplanting voor willen zetten, om juist niet tegen de schutting zelf aan te kijken.
Ik volg even. Wij hebben een speeltuin achter het huis. Waar het eerder klinkt als de afdaling van een achtbaan. Dan een speeltuin.