Geen idee of dit de goede rubriek is, maar ben zo benieuwd wie er net als ik pasbevallen is en net zo op haar roze wolk aan het genieten is als ik..Ben vorige week (16 mei) bevallen van onze prachtige dochter en het is ons derde kindje. Grote zus en broer (bijna 4 en 1,5 jaar) zijn stapel op hun kleine zusje. Bevalling is me ontzettend meegevallen en is supersnel gegaan..nu lekker aan het genieten van mijn kraamweek. Wie is er ook net bevallen, ben benieuwd naar jullie verhalen!
Fijn om ook eens te lezen hier dat de kraamtijd een grote roze wolk is Geniet ervan! Ik hoop hier over een half jaar hetzelfde bericht neer te kunnen zetten.
Ons mooie meisje is nu 15 dagen!! Bevalling is me enorm tegengevallen.. had het echt onderschat maar ze is er gezond en wel dus ik mag niet klagen!! De roze wolk is er hier ook zeker wel!! Het is ons eerste kindje.. dus alles is wel spannend maar iedere keer als ik haar zie of hoor krijg ik hartjes voor mijn ogen!! Ben zoooo verliefd op haar!! Kan blijven kijken naar haar!! Kan niet wachten om van alles te gaan doen met haar!! Heerlijk vind ik het!! <3