zelfinseminatie-zwanger worden clubje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Grumpy, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Zullen we hier gezellig verder kletsen:D
    Succes allemaal!

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Dat lijkt me een goed plan!!! :)
    Mijn topic heeft gelijd tot een clubje !
    Altijd leuk om.mensen te ontmoeten
    Die hetzelfde doen
    Momenteel doe ik zelfinseminatie en temperaturen.

Al word je er soms wel een beetje gek van
    Omdat mijn cyclus in de war is
    Gaan we wat langer klussen

Eind augustus mijn nod ...

Misschien ook leuk om er een lijstje bij te.maken

Wanneer nod en dergelijke

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Ik temperatuur ook erbij, alleen ik heb zeer wisselende cyclussen en na mijn miskraam is het een beetje van slag... Een lijstje is altijd leuk:)

4. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.331
    684
    113
    Utrecht
    Ha, een eigen clubje! Wat leuk.
    Ik heb vijf maanden achterelkaar getemperatuurd. Mijn cycli zijn regelmatig, evenals mijn ovulaties. Daarbij gebruikte ik ook ovulatietests.
    Aangezien ik nu weet hoe mijn cyclus verloopt gebruik allen op bepaalde dagen de thermometer (rond ovulatie) en de ovulatietests ook rond de ovulatie. En ik temperatuur ook aan het einde van de cyclus en helaas constateer ik altijd een behoorlijke temperatuurdaling waarna ik dus ongesteld word.

5. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.331
    684
    113
    Utrecht
    Hoi Grumpy,

Ik lees net van je miskraam, wat vreselijk, zeg. Ik hoop dat je cyclus weer snel op orde is.

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Dames Dames,

iik had dit bericht al geplaatst in vorige topic...
    maar zag nu pas de link naar jullie clubje dus vandaar ...

Hier nog eentje! :D
    ene keer lukt het wel andere keer niet... en zijn we uren bezig pfff...
    dus vandaar ook begonnen met zelfinseminatie !!
    dat we proberen op de dagen dat ik hoopte op een eisprong zelfinseminatie doen en verder normale seks!!
    zo blijft het voor ons tenminste ''leuk''.
    helaas net vorige week vrijdag te horen gekregen dat ik pco heb! dus vermoedelijk geen eisprong (gaf ovulatietesten ook niet aan) dus maakt het wel extra moeilijk helaas *zucht*... dus over 3 maanden de MMM in!
    maar we ''klussen'' op beide manieren maar verder... zo gaan de maanden wat sneller! en hopen op een eisprong in tussentijd!

dus mag ik mee kletsen in jullie clubje?

7. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.331
    684
    113
    Utrecht
    Tuurlijk ben je van harte welkom!! Wat rot zeg dat je PCO hebt. Gelukkig valt daar wel wat aan te doen, maar helaas via mmm.

Pffff, is het bij jullie ook zo warm in huis?! Het is binnen warmer dan buiten.
    De katten liggen ook op apegapen.
    En dan heb ik net nog als een gek op de hometrainer gezeten net. :D
    Gelukkig kon niemand mij zien.
    En nu, nu zit ik met een warme laptop op m'n benen!! Het moet niet gekker worden.
    Nou, ik ga zo maar even eten en dan douchen (alweer). Dat laatste slaat op het douchen, hoor.

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Fijn dat ik mee mag kletsen in jullie clubje!
    Ik heb er al genoeg gelezen over mensen met zelfinseminatie!

Dat bracht mij ook op idee! vooral aangezien wij toch een grote kinderwens hebben en dan moet je iets he...

en zoals als meer van jullie aangaven! IUI ICSI of IVF is ook onpersoonlijk... maar als je graag een kindje wilt moet je er wat voor over hebben :)

Nou ik ben momenteel aan het werk... dus zit lekker in de airco! dus krijg niet veel van de warmte mee (helaas) ...
    had liever aan het strand gelegen ;) haha!

smakelijk!

9. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk, een clubje. Hier lekker verder kletsen.

Mijn cyclus is gelukkig hartstikke regelmatig. Het varieert hoogstens een dag. Dus tond mijn ovulatie gebruik ik ovulatietesten. Gewoon voor de zekerheid en meer exactheid van het juiste moment. Nu op cyclusdag 9 en volgende week dus weer ovulatietijd!

Komende dagen ben ik er niet, lekker lang weekend weg!

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Nou fijn zeg zon regelmatige cyclus! mijn ovutesten blijven omo-wit ! balen dus... maja niet zo gek dus met pco! maar goed het kan nog alkle kanten op! blijf nog maar doorgaan met testen! hihi !

Geniet van je lange weekend :)

11. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.331
    684
    113
    Utrecht
    Dat lijkt mij echt super irritant dat je geen ovulatie hebt. Misschien een domme vraag, hoor, maar heb je veel buikpijn? Want eitjes heb je toch wel, alleen die springen niet, toch?? Of ben ik nu heel dom bezig?
    Ik ben blij dat dat mij tenminste wel werkt. Ik zal ook een laparoscopie ondergaan (ik weet nog niet wanneer) en hoop dat er niet iets uitkomt waardoor ik in één of ander traject terecht kom. Er kan bij mij namelijk niets aan onderzoeken gedaan worden. Zelfs geen inwendige echo.
    Brrr. Ik hoop dat de laparoscopie met HSG ervoor zorgt dat ik daarna wel zwanger wordt zonder behandelingen.
    Volgens mij ben ik hier de enige met vaginisme........ Ik hoop niet dat jullie dat vervelend vinden.
    Ik ben al lang blij dat zelfinseminatie bestaat en kan. Dat lijkt mij voor jullie ook echt prettig. Wat dat betreft is internet echt een fantastisch iets. Ik was een keer gewoon aan het zoeken op kinderwens en vaginisme en hop daar kwam ik terecht op allerlei sites over zelfinseminatie. Geweldig. Ik weet nog dat ik echt heb zitten janken toen ik dat las. Het was zo'n opluchting!!
    Ik kan mij voorstellen dat het voor jullie ook ontzettend helpt dat het ook op deze manier kan, ook al is het vanwege andere redenen.
    Ik word er gewoon weer emotioneel van. Wat een muts......

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hoi Tassie,

Ach garm fijn toch ''zulke lotgenoten!'' zoek maar eens op google zelfinseminatie! hoe ontzettend veel forums je te zien krijgt! er wordt toch veel over gesproken... en dan na te gaan dat het nog veel meer gedaan wordt alleen niet iedereen er open en eerlijk over durft te zijn...

En ook niet gek... veel mensen vinden het ook raar! toen ik het bij de gynae zei stond hij ook ff raar te kijken en huisarts vond het ook raar...

Iedere keer weer dezelfde ellende die je moet vertellen! pfff wordt er niet goed van!

Maar vaginisme.. hoe kom je aan zo iets.. heb je dat altijd al gehad... of door een bepaald trauma ofzo dat je dat krijgt... hoe ontwikkel je dat... (niet lullig bedoelt mijn vraag, maar vraag mijzelf dat af!)

Ja ik heb ontzettend veel pijn! in onderbuik lijkt alles gezwollen en te drukken! en heel veel pijn aan mijn bekken!
    Ik ben zelf nogal smal en lijkt of dus daardoor alles in de verdrukking zit ofzo! vandaar dat ik ook een kijkoperatie krijg vanwegen de pijn! miss dat ik naast pco ook nog endo heb!~wie zal het zeggen... en dat moet ze dus uitzoeken!

En anders starten we sowieso over 2 maanden met behandelingen... had liever spontaan zwanger geworden.. (nouja spnotaan met zelfinseminatie) maar wss lukt dat dus ook niet eens en wrdt het dus toch MMM helaas!

Maar jij dus ook wss laparoscopie! spannend!!
    En hoe reageerd jouw man eigenlijk op jouw vaginsme/
    want ik neem aan dat ''normale'' seks bij jullie dus niet kan? Of begrijp ik dat verkeerd?

wat een vragen allemaal he? hihi!
    fijn dat we er zo open over kunnen kletsen ... toch nog mensen die je begrijpen hihi!

succesa met de inseminatie en zwanger worden ladys!

13. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    He jeetje
    Pco!

Voor mijn dochter kon ik altijd van mijn cyclus aan
    Maar nu drama

14. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.331
    684
    113
    Utrecht
    Haha, wat een vragen!! Ik heb altijd al vaginisme gehad. Helaas ben ik door een ex-verloofde van mij verkracht.
    Mijn huidige man heb ik tien jaar later ontmoet en hij is echt geweldig. Ja, we hebben wel seks, maar dan zonder penetratie. Gelukkig kan het ook op andere manieren en hebben we het ook fijn:p
    Tja, vier maanden geleden was het aanraken van mijn vagina al verschrikkelijk pijnlijk. Heel de buitenkant voelde ook hard en ruw aan. Mijn man vond het er ook wat vreemd uitzien.
    Sinds ik begonnen met het ontspannen van mijn bekkenbodemspieren voelt het hele gebied al heel anders aan. Tot vier maanden geleden kon er net een katheter naar binnen van 2 mm dik. Dit ging al met heel veel moeite.
    Nou, mijn man komt net thuis gestrompeld (hij heeft zijn enkel bezeerd).

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @lovepeet ! ja was er ook enorm kapot van toen ik het vorige week te horen kreeg! ben nu al zo lang pil af al ruim een half jaar en nog geen ei gehad! (gebruik ovutesten) dus maar wist niet dat ik PCO had! dus was er goed ziek van :(

@tassie! wat een verhaal zeg! pfff lijkt me ontzettend moeilijk voor je! en ook voor je man... en idd wat je zegt... er zijn gelukkig meer manieren dan ''normale'' sex he ;)
    en fijn dat je toch door middel van inseminatie een kindje kunt krijgen!!
    maar stomme vraag nog... zou dat kindje wel via de normale manier geboren kunnen worden dan? Of zullen ze het kindje dmv een keizersnee moeten halen? want gelukkig zou dat ook nog een optie voor je kunnen zijn toch?

En valt er verder niets aan vaginisme te doen? Hebben ze daar geen medicijnen ofzo voor?
    Wel goed dat je er zelf zo goed mee bezig bent! echt heel knap van je!!

16. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.331
    684
    113
    Utrecht
    Hoi bbiby,

Er zijn geen medicijnen voor. Alleen heel veel oefenen, leren ontspannen en het meest zit in het hoofd. Die spieren werken als reflex. Dus bij pijn of angst gaat het op slot. Daar kan ik helemaal niets aan doen. Daar helpt ook geen oefenen tegen.
    Een natuurlijke bevalling moet gewoon kunnen. Het is anders als er wat uitkomt, zeg maar. Erin is een ander verhaal. Een bevalling kan je immers niet tegenhouden. Dus een keizersnede zou wat dat betreft niet nodig zijn.

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hoi tassy!

Gohh vervelend dat daar verder niets aan te doen is zeg!
    Dus je moet het echt allemAal zelf doen... Heftig hoor! Vind het wel enorm knap van je! Dat je er zoveel moeite voor doet! Echt respect!!

Ladys stomme vraag ...
    Aangezien mijn man en ik het nooit zonder condoom hebben gedaan vroeger ( op soas getest in begin relatie!) dus veilig was niet nodig...
    Heb ik nooit gezien wat "normaal" is hoeveel een man spuit aan zwemmertjes als hij klaarkomt!!
    Nou merk ik met insemineren dat hij amper aan de 2 ml komt na vervloeien! Is dat niet enorm weinig? Of ben ik nou gek?

Sorry als dit een vreemde vraag is... Maar ben echt een beginner/leek op dit gebied en vroeg het me gewoon af... :)

18. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wij hebben ook vaak rond de 2ml, is genoeg hoor!
    Meiden, ik ga 2 weken op vakantie, dus ben even niet op Zwangerschapspagina.
    Succes allemaal!

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hoi grumpy,

Owh toch wel? Dat is fijn om te weten! Maakte me al zo druk !!
    Maar lekker dat je met vakantie gaat!! Geniet ervan!!

20. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.331
    684
    113
    Utrecht
    Hoi!! Bij het insemineren laten wij het niet vervloeien. Het is bij ons volgens mij best wel wat (zo'n 4 a 5 ml). Tot nu alleen zonder zwangerschap.
    Mijn menstruatie is weer achter de rug. Het was maar kort, zo'n 2,5 dag.

Grumpy, een hele fijne vakantie!!!! Waar ga je naar toe?

Ik ga nog even verder kijken naar de olympische spelen.

Deel Deze Pagina