babykamergeld

Discussion in 'Alleen en zwanger' started by ikkuh, Nov 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikkuh

ikkuh Actief lid

Sep 3, 2007
    278
    0
    0
    hallo
    misschien niet zo goeie vraag voor hier maar dacht hier reageren de meeste vrouwen die ook alleen zijn..
    ik kan geld van het dmo aanvragen voor de babykamer..
    maar nu wil ik natuurlijk wel in januarie een keer dat aan kunnen vragen..want het moet helaas thuis geplaats worden(bij me mams) maar weten jullie hier meer over hoe ik dat het beste kan doen en of ik dat dan al wel kan aan vragen?

groetjes

2. Niet meer actief

geen idee meis dan zou ik ze gewoon eventjes opbellen

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

Sep 4, 2007
    4,576
    82
    48
    Ligt aan jouw inkomen en je ouders inkomen of en hoeveel geld je krijgt voor een babykamer. De rest moet je daar vragen denk ik.

4. xana

xana Nieuw lid

Nov 20, 2007
    1
    0
    0
    zoetermeer
    hallo..

ik weet niet of je een uitkering heb?
    anders kan je het via je contactpersoon allemaal gaan regelen, zij kan je er hier het beste bij helpen..!

5. ikkuh

ikkuh Actief lid

Sep 3, 2007
    278
    0
    0
    haha nu komt het leukste van alles
    ik werk!ma omdat ik een telschuld heb hou k niks over..maar dat komt goed goed..
    ze hebben me letterlijk gezegt as jij gewerkt had had jij sneller op je zelf gekunt en een uitkering gekregen maar omdat ik nu werk zou ik ma 200euro krijgen en dan krijg k strx niks en da heb k natuurlijk niks aan ..zoo belachelijk eigenlijk..maargoed..
    toch bedankt

6. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

Nov 20, 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    misschien kan deze site je helpen:

www.gratisaftehalen.nl het is niet het nieuwste van het nieuwste maar mischien kun je er toch mee vooruit....

7. ikkuh

ikkuh Actief lid

Sep 3, 2007
    278
    0
    0
    dank jullie wel

8. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

je kunt ook via www.marktplaats complete babykamers krijgen, voor weinig geld.. is misschien ook een optie voor als je niet veel te besteden hebt?

succes meid!

9. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik weet niet waar je vandaag komt,

Maar wij hebben zelf nog wel een ledikant over.
    Is nieuw, maar houtkleurig. (beuken volgens mij)
    Toen ik net zwanger was een beetje in een opwelling door manlief gekocht van een kennis van ons die meubels voor instellingen etc. maakt.

Uiteindelijk wilden we hele andere meubeltjes in het kamertje. We hebben nu dan ook een witte. :)

Ledikant mag je wat mij betreft zo op komen halen hoor. Zit alleen geen matrasje bij.

Share This Page