Wat nu? mp weer.

Discussie in 'De lounge' gestart door Foxter, 23 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoi meiden,

Een tijdje geleden heb ik veel kleren van mn dochter op mp gezet, ging eigenlijk allemaal goed, alles voor leuke prijsjes verkocht.

Maar anderhalve week geleden kreeg ik een bod op een vestje. Ik ben daarmee akkoord gegaan, en heb mijn bankgegevens gegeven. Toen heb ik dus helemaal niks meer gehoord. Eergisteren heb ik haar bod verwijderd, met als reden, niks meer van gehoord.
    Gisteren kreeg ik een nieuw (hoger) bod van iemand anders, waar ik mee akkoord ben gegaan. Nog niks van gehoord verder. (maar goed, dat is nog geen 24 uur geleden).

En nou krijg ik vanochtend een mailtje van de eerste bieder, er staat alleen maar, "het geld is overgemaakt, mvg". En inderdaad, het geld staat erop.

Moet ik nu afwachten of ik nog mail krijg van die 2e bieder? Als het goed is heeft de eerste bieder de mail via mp gekregen dat het bod verwijderd is met de reden erbij. Of moet ik de 2e bieder mailen dat het niet door gaat omdat bieder 1 ineens toch wat laat weten?

Pfff, waarom wacht dat mens ook zo lang, en waarom mailt ze niet even dat het nog even kan duren voor ze geld over maakt....
    Eigenlijk ben ik er een beetje pissig over, en stort ik het liefst haar geld gewoon terug, ik dacht dat ik het al afgehandeld had met de vorige mail, waarin stond dat ik het bod verwijderd heb omdat ik niks meer van haar hoorde..

Groetjes Foxter

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    gewoon terugstorten wanneer de 2de bieder het ook heeft betaald, met reden dat je het al verkocht had omdat ze niets meer liet weten.... En dat je haar daar van op de hoogte hebt gesteld met mail en ook haar bod hebt verwijderd... (wel zekerheid anders ben je dadelijk je kleding nog niet kwijt als 2de niet over de brug komt ;) )

moet ze maar eerder reageren!

3. mel123

mel123 Actief lid

21 nov 2007
    369
    0
    0
    Vind anderhalve week wel erg lang ja, dan zou ik er ook vanuit zijn gegaan dat ze het niet meer wou.

Ik zou als je zeker weet dat bieder 2 het vestje neemt gewoon het geld terug storten en een vriendelijk mailtje naar bieder 1 sturen waarin je zegt dat je het aan een ander hebt verkocht omdat je niks meer van haar had gehoord.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik zou het nog even afwachten komende 2 dagen ofzo en wanneer je dan een deal hebt met koper nr 2 het geld van koper nr 1 weer terugsturen.. jammer dan hoor.

5. tulip

tulip Niet meer actief

ja ik zou dan ook het geld van koper 1 terugstorten als die ander idd betaalt heeft. Dan had ze toch wel eerder kunnen reageren, of iig een bericht dat het nog even duurt.

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bedankt meiden, dan hebben jullie dus hetzelfde gevoel erover :)
    Is het niet erg aso van mij om 2 dagen te wachten met geld terug storten?

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    neuh...gewoon je mail niet gelezen of geen tijd om het terug te storten....of de bank deed er langer over...enz enz enz...whahaha...geen schuldig gevoel joh..zei deed er ook zo lang over!

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    nee, zij doet er toch ook zo lang over om het te storten.

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja das ook waar :D

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Heb er niks aan toe te voegen! ;)

11. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Kun je niet mailen naar marktplaats? kijken of daarin regels zijn?
    Want anders als dat niet zo is, zou ik van de eerste bieder het geld terugstorten en die van de 2de accepteren!
    Dan hadden ze maar moeten reageren of sneller met storten

12. tulip

tulip Niet meer actief

precies

Deel Deze Pagina