Hallo meiden, Ik zit met een dilemma. Wij doen voor 30 euro met de familie aan kerstcadeau's. Nu moet ik mijn lootje inleveren. En het enige dat ik kan bedenken is: pantoffels! Dat is toch erg! Ik heb geen idee wat ik nog meer op het lijstje zou kunnen zetten. Hebben jullie nog leuke ideeen? Alle ideeen zijn welkom!! Liefs Daan04
Heb je geen hobby waar je nog iets voor nodig hebt?? (vb: als je kaarten maakt oid dat je dan leuke boekjes erover vraagt of materialen) Geen boekenlezer? Anders zou je leuk boek kunnen vragen.. Iets voor je huishouding, als je bijv leuk vind om te bakken/koken, dat je dan daar iets voor vraagt... Noem maar zomaar iets hoor...
ik heb hier een paar weken geleden een topic over geopend. Even zoeken met de zoekfunctie! Staan veel leuke suggesties in
lekker douchesetje is altijd handig kaarsen voor in huis agenda 2010 dit zijn eigenlijk standaard dingen die bij mij ieder jaar terug komen hahaha
geurtje fotolijstje leesboek mok kaarsen bloempot bloemenvaas agenda (pink ribbon) armband (pink ribbon) sokken panty/maillot bedeltje voor pandora (als je die heb) leuke tas genoeg te bedenken dus....hihihi
Heb het topic door zitten neuzen, maar niet echt wat kunnen vinden.... Dus kom maar op met de tips! Pantoffels is voor mij trwns wel een goede om mee te beginnen . Maar verder
Luchtje ck in2her Ylang ylang badolie en bodylotion van Therme (is echt een aanrader!) Legging Huisbroek (joggingbroek) Sokken Leuke ketting met bijpassende armband Dit is wat ik tot nu toe heb op mijn lijstje
Ik vraag ook nog een sjaal, smaken thee die diegene uit mag zoeken dan ontdek ik nog eens leuke smaken, boek, cd, en dvd's van disney die k leuk vind en altijd nog wil hebben. Oja en bandenplakspullen, die heb ik toch nog nodig Oja en ik wil gaan naaien, dus heb wat patronen doorgegeven die k wil hebben, en dat ze stof uit mogen zoeken Ik zie wel wat ik krijg. (zie topic zelf kinderkleding maken bij algemene clubs)
thee van rituals leuke pyjama een fijne shampoo van bv de kapper een heerlijk haarmasker een lipgloss leuke kaarsenhoudertjes leuke fotolijstjes een dagboek (om je zwangerschap/proberen zwanger te worden in bij te houden!) etc etc