van wie ben ik zwanger

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door eerstexmama21, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eerstexmama21

27 aug 2008
    68
    0
    0
    Studend- werk in de zorg
    onbekend
    hay allemaal

dit is helemaal nieuw voor mij..ik ben voor het eerst zwanger ( ik denk nu 6a7 weken) maar ik ga steeds meer twijfelen, want ik lees heel veel dingen op internet..mijn zwangerschap was niet gepland, rond 24 juni heb ik sex gehad met een jongen wel veilig maar de condoom geleed af maar hij stak nog wel wat uit..en daarna heb ik een leuke jongen leren kennen en verliefd op geworden..en precies een maand erna zijn we een aantal x naar bed geweest en de 2de x zonder comdoom dus geheel onveilig..normaal wordt ik rond de 10de ongesteld dat was ik 10 juli wel geworden maar weet niet meer of hij anders was als normaal..had niet heel erg buikpijn of zo en was wel iets erger als normaal..! 10 aug moest ik weer ongesteld worden maar dat werd ik niet..ik heb 8 aug een zwangerschaps test gedaan en die was positief was wel een heel licht streepje en pas na een paar minuten te zien en 18 aug nog een test gedaan en die was gelijk binnen 10 sec super duidelijk..! vanaf wanner ga je dingen merken want rond 1 aug werd ik misselijk en moest ik veel plassen..dat verward me want dat kan toch niet al je net zwanger bent of wel? wie kan mij wat duidelijkhied bieden..ik kijk zo uit maar mijn echo wil mijn kleine wel is zien maar ben onder tussen bang dat het kindje niet van hem is..! HELP
    onzekerhied is zo vervelend..!

liefs een bang met zwangere jongen vrouw..!

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    als ik moet zeggen denk ik de tweede jongen, de eerste jongen had je eerder een superpositieve test moeten hebben neem ik dan aan..? bel je toch met je VK dat je niet weet hoelang je zwanger bent krijg je meteen of snel een echo! is je onzekerheid ook snel weg..

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Even naar de vk bellen idd.
    ennuh, ik was misselijk vanaf 6 weken, dus dat is normaal :)

4. eerstexmama21

27 aug 2008
    68
    0
    0
    Studend- werk in de zorg
    onbekend
    dankjuh voor het advies maar ik was 1 aug al misselijk en plas gevoel dat wil zeggen dat ik net 1 week zwanger was of zo want het was 27 dagen geleden..wat moet ik dan zeggen tegen de VK uhh er zijn 2 jongen van wie ik zwnager kan zijn..schaam me nu al..!

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja gewoon eerlijkzijn die zijn echt wel wat gewend hoor, maar je kan ook een smoesje verzinnen bv dat je al een tijd niet ongesteld bent geweest ofzo... be creative haha komt wel goed

Ik was ook een paar dagen na mijn eisprong al misselijk heel raar maar het kan..

6. Laurhen

Laurhen Bekend lid

30 jul 2008
    612
    0
    0
    Ik ben nog niet zwanger dus over de bijverschijnselen kan ik je niks vertellen. Maar ui je verhaal zou ik zeggen de tweede.
    Maar goed ik zou ook gewoon naar de VK gaan en het haar uitleggen. Zoek gewoon een op met veeeel ervaring zodat zij alles al heeft meegemaakt.
    En zij snapt ook wel dat het soms raar kan gaan met jongens. Ik heb twee maand voordat ik mijn man had ontmoet ook nog sex met een andere man gehad. Dat werd na 2 week niks meer en daarna ontmoette ik ineen keer een lieve vent (mijn mannie ;) ) .. dus ja het kan gek gaan toch. Dat maakt de VK echt niks uit.

7. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.168
    2.283
    113
    Ik denk ook dat je van die tweede jongen zwanger bent geworden. En je kunt al heel snel misselijk zijn. Zelf was ik al misselijk, had ik bandenpijn, last van mijn bekken en ik sliep slecht, een week voordat ik een positieve test had. Eigenlijk was die test dus alleen maar de bevestiging van wat ik toen al lang vermoedde.
    Maar idd, probeer een afspraak met de verloskundige te maken, leg je situatie uit en dan kun je vast wel snel een echo krijgen om te kijken hoe ver je bent.

8. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    Lullige situatie!
    maar ik denk ook dat het de tweede is...

9. eerstexmama21

27 aug 2008
    68
    0
    0
    Studend- werk in de zorg
    onbekend
    dankje voor alle antwoorden
    nu ik nog wat verder gezocht heb op internet en zo en door wat ik overal lees ga ik steeds meer denken dat ik idd zwanger ben van de 2 jongen..maar ga de vk nog wel even bellen

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Lastig, ik denk de tweede jongen.. Weet hij het ook? Dat je misschien niet van hem zwanger bent? Want je kan je druk maken om wat de VK vind, maar wat je vriend vind lijkt mij belangrijker, als hij inmiddels je vriend is.. :rolleyes: ;) ! succes! ;)

11. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ben je na 24 juni nog ongesteld geweest?
    Ik denk van wel...en dan ben je toch echt zwanger van de 2e jongen......maar de 1e denkt dus dat je zwanger van hem bent?
    Wat ga je hiermee doen?

12. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    nou volgens mij denkt die 2de jongen dat ze zwanger van hem is en weet de 1ste er nog niet eens vanaf of heb ik het nu verkeerd? :S:S ben ook een beetje confused nu haha

13. eerstexmama21

27 aug 2008
    68
    0
    0
    Studend- werk in de zorg
    onbekend
    haha ja de 2de jongen denkt dat hij vader wordt..( wat ik ook hoop) de eerste jongen weet er niks van af..dus..lekker situatie weer he..maar ondanks de onzekerheid en kwaaltje ben ik super gelukkig :D

14. rainbow1984

rainbow1984 Actief lid

2 mrt 2008
    383
    1
    0
    ik denk ook de 2e jongen... van de eerste gleed het condoom er een stukje af, maar er zit spermadodend middel op condooms toch? bij de 2e had je onveilige sex... was je van de eerste zwanger dan had je bij de eerste test meteen al een positieve, duidelijke test in handen (dan was het 2e streepje meteen donker geworden in paar seconden), maar dat had je niet.

15. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Bij de eerste gleed condoom af maar blef er nog at uithangen en inderdaad zaaddodende pasta op condooms. Ook werd je hierna ongesteld.

Van de tweede onveilige sex gehad (hoef niet te zeggen dat dat niet verstandig is als je elkaar zo kort kent toch? niet alleen tegen zwangerschap maar ook tegen soa's) Eerste test licht positief en pas later positief dus zou zeggen....dat is hem!

Je zou de verloskundige kunnen bellen voor een intake en zeggen dat je heel onregelmatig ongesteld bent. Of ze een echo kunnen maken hoever je precies bent. Zo hoef je niet met d e billen bloot kun je daarna uitrekenen wie de papa is.

16. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Volgens mij is het ook de 2de jongen hoor! Maar dat voegt natuurlijk niks toe aan alle andere antwoorden hier hihihi.
    Ik hoop in ieder geval dat je snel wat duidelijkheid krijgt m.b.v. een echo.

17. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    pfffffffff jeetje wat een onzekerheid, denk de 2 e jongen

18. nikton

nikton Bekend lid

10 jan 2008
    703
    0
    16
    Het is dus de 2e jongen, gezien je banner. Gelukkig maar. Is die jongen er ook blij mee? Succes!

19. eerstexmama21

27 aug 2008
    68
    0
    0
    Studend- werk in de zorg
    onbekend
    16 september is het pas geheel duidelijk..! maar denk dat het wel goed zit..( hoop ik) ik heb de baaner in gevult op hem..!

20. Laurhen

Laurhen Bekend lid

30 jul 2008
    612
    0
    0
    Over een weekje dus.. spannend, maar ik denk nog steeds de 2e hoor :D Ik hoop het van harte :D

Deel Deze Pagina