Foto van je parasol? Ik ben niet zeker van de maat.

Discussie in 'De lounge' gestart door IH5, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IH5

IH5 Niet meer actief

Gisteren heb ik online een nieuwe parasol besteld, want heb een hekel aan in de felle zon zitten :D
    Nu heb ik er eentje gekozen van 300x300 cm... maar ineens vraag ik me af of dat niet te groot is :(

Er zit wel zo'n zwengel op om hem te openen en het zal ook wel passen op het terras. Maar blijft soms lastig om online iets te kiezen ;)

Mijn vraag is: heb je een foto van je parasol die in de tuin staat? En wat is het formaat? Daarmee kan ik een beetje beter inschatten of ik de juiste besteld heb (of nog even moet bellen om een kleinere te nemen :))

Alvast bedankt!

2. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    die van ons is 4 meter.. groot genoeg voor over de tuinset..
    3 meter zou ik te klein vinden

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    wij hebben er 2 van 4x4 meter. Wij hebben ze wel helemaal verankerd in de grond. zodat ze nooit om kunnen waaien.

4. IH5

IH5 Niet meer actief

Ok! Dus jullie hebben nog veel groter!

Toevallig een foto...?

5. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    Sorry ik plaats uit privacy hier geen fotos;) maar je moet denken aan zon horeca parasol die je op terassen ziet en dan x 2. en dan zwart:)

6. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    om je een indruk te geven zoiets

Bijgevoegde bestanden:

7. IH5

IH5 Niet meer actief

Groot zeg! Maar natuurlijk wel heerlijk als het zonnig is.

8. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    idd. onder de ene staat de tuinset. onder de andere de zandbak en bij heel heet weer het zwembadje. ook houden ze goed de zon weg uit mn huiskamer

9. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb geen foto bij de hand maar wij hebben er een van 300x300 op ons balkon (vrij ruim balkon) en ik denk dat als wij een tuin zouden hebben dat ik deze te klein zou vinden, wij overwegen een tweede parasol voor op ons balkon om meer schaduw te creeen boven het badje/watertafel en de tafel.

10. IH5

IH5 Niet meer actief

Zo zie je maar, ik dacht ineens dat 300x300 echt te groot zou zijn maar het tegendeel blijkt waar :$

11. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36

Deel Deze Pagina