Gisteren heb ik online een nieuwe parasol besteld, want heb een hekel aan in de felle zon zitten Nu heb ik er eentje gekozen van 300x300 cm... maar ineens vraag ik me af of dat niet te groot is Er zit wel zo'n zwengel op om hem te openen en het zal ook wel passen op het terras. Maar blijft soms lastig om online iets te kiezen Mijn vraag is: heb je een foto van je parasol die in de tuin staat? En wat is het formaat? Daarmee kan ik een beetje beter inschatten of ik de juiste besteld heb (of nog even moet bellen om een kleinere te nemen ) Alvast bedankt!
wij hebben er 2 van 4x4 meter. Wij hebben ze wel helemaal verankerd in de grond. zodat ze nooit om kunnen waaien.
Sorry ik plaats uit privacy hier geen fotos maar je moet denken aan zon horeca parasol die je op terassen ziet en dan x 2. en dan zwart
idd. onder de ene staat de tuinset. onder de andere de zandbak en bij heel heet weer het zwembadje. ook houden ze goed de zon weg uit mn huiskamer
Ik heb geen foto bij de hand maar wij hebben er een van 300x300 op ons balkon (vrij ruim balkon) en ik denk dat als wij een tuin zouden hebben dat ik deze te klein zou vinden, wij overwegen een tweede parasol voor op ons balkon om meer schaduw te creeen boven het badje/watertafel en de tafel.
wij hebben deze van ikea LJUSTERÖ Parasol - IKEA nu al 3 jaar.. is nog net als nieuw.. met deze voet erbij LÖKÖ Parasolvoet - IKEA