brief WAZO te laat opgestuurd voor aanvullende info

Discussie in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' gestart door nena88, 16 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste UWV,

ik ben een beetje bezorgd omdat ik dacht dat mijn werkgever alles had geregeld met het UWV maar helaas heb ik een belangrijke brief gemist. In die brief stond dat ik het voor een X datum moest opsturen en ik heb dat 3 dagen later gedaan..

het was een aanvraag voor aanvullende informatie. het ging alleen om mijn rekening nummer omdat het UWV dat nog niet had. Per semptember betaald het UWV namelijk mijn zwangerschaps uitkering direkt omdat mijn werk contract afloopt. Nu stond er alleen in de brief dat als je de aanvullende info niet voor die dag opstuurt, het dossier wordt gesloten.

betekent dat nu dat ik helemaal geen uitkering krijg? dat zou toch verschrikkelijk zijn, kan me bijna niet voorstellen zo een korte reaktie periode voor een detail dat aanvullend is zoals het rekening nummer...
    wat moet ik nu doen? moet ik me zorgen maken of wordt het gewoon nog verwerkt? Ik wil het UWV wel bellen maar het telefoon nummer doet het niet vanaf mijn mobiel :S

misschien heeft hier iemand een antwoord voor me?

alvast bedankt!

2. UWV

UWV VIP lid
    Medewerker

Beste nena88,

Je wilt weten of het te laat insturen van aanvullende informatie gevolgen heeft voor je zwangerschaps- en bevallingsuitkering (WAZO).

Ik heb helaas geen inzage in je dossier.
    Daarom kan ik niet voor je nakijken of het rekeningnummer verwerkt is.

Als je wilt dat ik het voor je nakijk, stuur dan een privé-bericht met je telefoonnummer.
    Ik neem dan contact met je op.

Met vriendelijke groet,

Martijn
    UWV Webcare Team
    www.uwv.nl/webcare

Deel Deze Pagina