Help Edwin Evers met 150.000 vrienden op Hyves in 10 dagen! Zie onderstaand bericht van Radio 538! Zo hadden de woorden ?krabbelen? en ?tikken? nog een hele andere betekenis voor Edwin Evers en zo is hij helemaal thuis in de wereld van Hyves. Hij gaat misschien zelfs een record vestigen! Heeft 'ie binnen tien dagen 150.000 vrienden gescoord, dan mag hij een wereldrecord op zijn naam schrijven! Voeg je Edwin toe, dan maak je kans op kaarten voor vrijdag 3 april. Wat er dan is? Hou de site in de gaten! Surf naar edwinevers538.hyves.nl Ik heb Edwin al toegevoegd als vriend, en ik hoop dat jij dat ook doet! Stuur aub dit bericht ook weer door naar jou vrienden. Groetjes,
Sturen jullie het berichtje ook door naar jullie vriendjes.... zal het hem lukken de 150.000 vriendjes te halen?
Ik kreeg gister het bericht dat het om een hoax gaat, nep dus. Zag ik pas nadat ik op toevoegen had geklikt...
oke dacht dat het echt was, normaal stuur ik fwtjes nooit door. Omdat ik hoorde dat hij op de radio had gezegt dat hij dit ging doen, Heb ik ook via via gehoord.
Ik denk dat er mensen zijn die het Edwin Evers niet gunnen en daardoor gaan ze rare dingen verzinnen en zeggen dat het een hoax is.