Helaas nog niets, want de onze staat nog in de winkel Maar in de Liatorp buffet staat de Xbox met giga Skylandersverzameling en een lading films. In de Liatorp boekenkast staat, hoe verrassend, boeken en heel veel gezelschapspellen. Mijn man wil de Liatorp salontafel inrichten met een computer/server. Lijkt me wel stoer!
Ik heb zelf helaas geen plaats voor die tafel maar vind m wel heel gaaf! Heb een keer gezien dat iemand er allemaal foto's in zwart wit in had liggen, en dan niet netjes naast elkaar maar een stapeltje door elkaar heen dus overlappend. Zag er heel leuk uit!
Wij hadden die tafel ook maar hebben nu een ander... Wij hadden er kleine steentjes in en hierop decoratieballetjes en houten decoratiedingetjes.
Toen het herfst was had ik er ook kastanjes in liggen. Met de kerst kerstballen. En nu een beetje witgespoten (als in: sneeuw) dennenappels.
Helaas niks. Wij hebben de rechthoek variant gekocht in de veronderstelling dat daar ook een lade in zou zitten. Verder ook 2 boekenkasten, een tv kastje en dat cd rek voor erboven, zodat je zo'n heel meubel hebt. Alleen stond dat bij ons niet, en hebben we er een kruidenrek voor in de keuken van gemaakt! Is echt super geworden!
Momenteel in 2 vakken, mos en hout van Action en in de andere 2 kaneelstokjes, sinaasappelplakjes en steranijs ook van de Action. In het voorjaar gaan er paaseitjes en van die vierkante grasdingen in van xenos en meer van dat soort rommeltjes In de zomer schelpen en rieten vlinders In de herfst wat spul wat lijkt op dat hout en mos van de action Met kerst kerstmutsen en oude spulletjes van mijn man die ze voeger spaarden. Ik ben per seizoen voor 5 a 10 euro geslaagd voor de tafel en ik bewaar het voor volgend jaar! Soms doe ik er ook fotos in ofzo
Leuk!! Waar heb je die stickers vandaan? Wij hebben die tafel ook. Liggen nu wat foto's in en een knutselwerkje van zoonlief. Oja en een tekening die ik voor moederdag heb gehad met handomtrek van de kids
De stickers in de vakken heb ik besteld bij MUURSTICKERS | meer dan 600 muurstickers | 101WOONSTICKERS.NL De "Love"-sticker op de zijkanten bestelde ik bij Ilse Stickerdesign | Ilse Stickerdesign
Leuk met die stickers, Amethist. Dit is onze tafel en door dit topic kreeg ik ook weer inspiratie om het te decoreren. (Er zat na de kerstversiering een tijdje niks in) Bekijk bijlage 373082 Toen ik zwanger was wisten we dat we een dochter zouden krijgen. Ik heb toen ik hoogzwanger was toen de tafel versierd met beschuitjes met muisjes. Ik had dan per vak 3 beschuitjes, deed er GEEN boter op, maar strooide ze er gewoon zo op, en verder eromheen ook muisjes. Stond heel leuk en ik kreeg bij elke kraamvisite complimenten.
Morgen maar weer een retourtje zwarte markt! Ga even teksten bedenken en dan stickers laten maken. (op de zwarte markt kan je alle kleuren en soorten laten maken en absoluut niet duur!!) En ik denk inderdaad dat ik straks (over 4 maanden) ook beschuiten met muisjes erin ga gooien!! Leuk topic!