Dames, Ik wilde dit gewoon echt even delen. Vandaag op kantoor geroepen door DE baas. We zouden even gaan babbelen over mijn functioneren en contract ect ect. Om eerlijk te zijn had ik verwacht dat het einde verhaal is en contract niet word omgezet naar onbepaalde tijd. Maar tot mijn grote verbazing mag ik blijven , word contract omgezet naar onbepaalde tijd krijg ik salarisverhoging en een super mooi kado ( envelop met geld ) De baas zegt : we wilde graag dat er meer mensen zoals jou hier werkten die ondanks de klachten en kwaaltjes gewoon komt werken zonder dat je werk er onder lijdt , en iedere dag prima functioneert . Nou ik wist gelukkig erg cool te blijven , maar op de wc heb ik toch wel even stiekem een vreugde dansje gedaan en een traantje gelaten. Er bestaan dus toch menselijke "bazen'
Dankjewel , dacht je hoort zoveel slechte verhalen over zwanger en ontslag. Maar gelukkig bestaan der ook goede mensen met een hart!
Zo kan het dus ook! Hartstikke leuk van je baas. Maar je hebt het zelf gedaan he! Mag je trots op zijn hoor enne gefeliciteerd met je vaste contract.
Gefeliciteerd en knijp in je handjes met je baas! Ik verwacht vanavond een tegenovergesteld gesprek. Ik moet samen met mijn collega komen en zij denkt dat het gaat over ons functioneren. Laatst was er gezegd dat een specifieke dag mijn winkel een zooi was op een tijdstip dat het niet kon. Dat was ook zo, maar ik had direct tegen mijn bazin gezegd dat ik die ochtend een slechte start had, half uur lang overgegeven en daarna wc schoonmaken (was op het werk onder werktijd) en daardoor een flinke achterstand... Ik had sorry gezegd. Gebeurd bijna nooit dat ik op mijn werk nog (zo) misselijk ben. Krijg ik 3 weken later via via te horen dat dat echt niet kon, hoe die winkel er toen bij lag...
Wauw wat gaaf meid! Gefeliciteerd met je contract en een salaris verhoging in deze tijd is helemaal geweldig! Heel veel succes verder.
wauw gefeliciteerd. belangrijk is dat je jezelf alle lof geeft. blijkbaar ben je een topper en dat zien mensen om je heen ook. het is ongelooflijk moeilijk om goed te functioneren op je werk terwijl je zwanger bent ( weet ik uit ervaring) dus je mag een trotse mama zijn!