Meiden, Ben weer lekker aan het kniezen.. Volgens de ''normale'' weg is zwanger worden hier bijna niet mogelijk. Alleen nu heb ik voor het eerst mijn eisprong vroeg gehad afgelopen weekend. En sindsdien veel afscheiding gehad. Voor mijn doen heel veel. Normaal is dit na 2 dagen alweer weg. Nu heb ik ook sinds vanmorgen een hele opgezette buik, veel pijn in rechter lies, en soms ook links. Ook best een zere buik. Zou er dan toch een kans bestaan of ben ik mezelf weer lekker gek aan het maken.. Wie o wie herkent dit gevalletje? Liefs
Dat van die opgezette buik, pijn in de liezen herken ik wel. Maar ik heb daar nog wel wat meer klachten bij zoals gevoelige borsten en een gevoelige lage rug. Deze klachten komen bij mij iedere maand terug en zeggen bij mij dus niets. Dat van de afscheiding is bij mij iedere maand weer anders (deze maand dus weer minder dan de vorige) Even afwachten dus (en dat is moeilijk, ik weet 't )
Ach hoeveel geduld kan een mens hebben haha ! Maar bedankt voor je antwoord. Ik herken dit zelf niet, maar het kan natuurlijk altijd weer iets nieuws zijn. Meer reacties zijn welkom.
Ik heb het deze maand ook, veel vruchtbaar slijm tijdens ovulatie, daarna nog steeds en nu nog steeds! Ook heel verschillend van dikke crème witte en dan weer doorzichtig!! Heb ook in me rechter lies veel pijnlijke steken! Mijn nod is as dinsdag dus ik weet niet of ik zwanger ben. Denk van niet want ik heb nergens last van, alleen moe maar heb het ook druk. Heb deze maand niet eens pijn in me (.)(.) Maar om op je verhaal terug te komen, je lichaam kan je goed voor de gek houden denk ik! Groetjes naat