Hoi Zijn hier op dit forum ook meiden uit Groningen en omgeving ZWANGER??? Ben benieuwd Lijkt me leuk om mensen te leren kennen. Gr Silly
ik woon in drenthe maar ga voor bijna alles (vrienden, uitgaan, winkelen, markt, familie, studeren enz. enz.) naar groningen. Dus misschien telt dat ook een beetje
Hoi Alle meiden tot nu toe Welkom.. Maar waar wonen jullie nu allemaal precies.. Wij wonen in een dorpje vlakbij Zuidhorn. En jullie allemaal en hebben jullie al kinderen of zwanger van de 1e?? Gr Silly
Ik woon op t knoal. Ben er geboren en getogen. Dit is voor mij de tweede en voor vl de 1e Ik ben 34 en heb dus al een grote zoon van 6.
Hoi @Daphne....Waar woon je als ik vragen mag boven in Groningen? Iedereen uit de omgeving mag zich hier melden leuk... Gr Silly
Hier ook zwangere uit de buurt van Groningen. Nu 39+ weken zwanger van de tweede. Verwacht me heel snel te mogen melden in Martini voor bevalling.
Hallo meiden. Ik meld me ook aan Ik ben 24 en zwanger van kindje 1. Ik woon in Appingedam sinds een jaar en ik ken nog maar weinig mensen hier. Leuk dat dit topic er is