wanneer bijwerkingen utrogestan?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Marliesje83, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ben een beetje onzeker. Ik heb afgelopen maandag de punctie gehad, en ben die dag ook begonnen met 3 maal daags 2 utrogestan bolletjes.
    Woensdag heb ik terugplaatsing gehad.

Nu heb ik sinds vanochtend toen ik wakker werd hele pijnlijke borsten. Kan het zijn dat ik nu pas, na al een week het te gebruiken, last van bijwerkingen van de utrogestan krijg? Of beginnen de bijwerkingen altijd direct als je het begint te gebruiken, en kan ik stiekum wat gaan hopen?

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Moeilijk te zeggen ik heb ook 3x daags 2 bollen gebruikt, maar nooit geen enkele bijwerking gehad.
    Dus of het een week later nog kan? Ik zou denken van wel omdat het nu in voldoende mate in je lijf zit!
    Ik hoop voor jou op een vette posi test!

3. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.546
    2.016
    113
    Ik kreeg het ook altijd wat later. Je kunt er nu nog niks van zeggen. Afwachten maar. Ik duim voor je.

4. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Heb je ook prenyl gespoten om de eisprong op te wekken, dat wil ook wel eens verlaat zwangerschaspklachten geven

5. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties :)

Ik heb idd pregnyl gespoten, maar dat is al 10 dagen geleden, dus dat zou zo onderhand mn lichaam al wel uit moeten zijn.

Ik wacht het wel af, vind het wel heel spannend allemaal.

Deel Deze Pagina