2 weken geleden ben ik ziek geweest, met een paar dagen hoge koorts. Ben vorige week weer aan het werk gegaan, maar voelde me nog niet helemaal jovel.( snotverkouden, hoofdpijn, MOE). En nu heb ik sinds het weekend weer keelpijn en vandaag weer lichte verhoging. Bah, ben bang dat het gewoon wéér gaat doorzetten, ze zien me aankomen op mn werk. Ben in ruim 14 jaar niet ziek geweest en nu blijft het maar hangen lijkt wel... Klinkt dit bekend? Lijkt me een zeer hardnekkig virus zucht...
Ik heb er gelukkig (nog) geen ervaring mee maar mijn man zit al ruim een week in zijn eentje te werken omdat zijn twee naaste collega's ziek zijn. Het schijnt dat het virus dat nu heerst wel twee weken kan blijven hangen. Beterschap!
komt me heeeeel bekend voor! bij mij begon het rond oud en nieuw, kreeg een koorts lip en had een flinke griep! op de dag van vandaag ben ik nog steeds verkouden! Omdat ik zwanger ben, ben ik natuurlijk nog vatbaarder dan normaal, ben er ook mee naar de huisarts geweest en ze vertelde me dat deze griep veel langer duurt en dat een maandje nog wel meevalt!! Hoop dus voor je dat het snel overgaat! En voor je werk is het echt lastig inderdaad.. probeer lekker te stomen en genoeg vitamientjes binnen te krijgen! Beterschap!!!!
Dit is het begin van week 4 voor mij van ziekzijn.. snap je frustratie dus helemaal. Kan me niet herinneren dat ik ooit zo lang aan een stuk ziek ben geweest!