2 weken geleden ben ik ziek geweest, met een paar dagen hoge koorts. Ben vorige week weer aan het werk gegaan, maar voelde me nog niet helemaal jovel.( snotverkouden, hoofdpijn, MOE). En nu heb ik sinds het weekend weer keelpijn en vandaag weer lichte verhoging. Bah, ben bang dat het gewoon wéér gaat doorzetten, ze zien me aankomen op mn werk. Ben in ruim 14 jaar niet ziek geweest en nu blijft het maar hangen lijkt wel... Klinkt dit bekend? Lijkt me een zeer hardnekkig virus zucht...
Ik heb er gelukkig (nog) geen ervaring mee maar mijn man zit al ruim een week in zijn eentje te werken omdat zijn twee naaste collega's ziek zijn. Het schijnt dat het virus dat nu heerst wel twee weken kan blijven hangen. Beterschap!
komt me heeeeel bekend voor! bij mij begon het rond oud en nieuw, kreeg een koorts lip en had een flinke griep! op de dag van vandaag ben ik nog steeds verkouden! Omdat ik zwanger ben, ben ik natuurlijk nog vatbaarder dan normaal, ben er ook mee naar de huisarts geweest en ze vertelde me dat deze griep veel langer duurt en dat een maandje nog wel meevalt!! Hoop dus voor je dat het snel overgaat! En voor je werk is het echt lastig inderdaad.. probeer lekker te stomen en genoeg vitamientjes binnen te krijgen! Beterschap!!!!
Dit is het begin van week 4 voor mij van ziekzijn.. snap je frustratie dus helemaal. Kan me niet herinneren dat ik ooit zo lang aan een stuk ziek ben geweest!
Hier net zo. Heel hardnekkig. Ook vanaf oud en nieuw. Paar dagen in bed gelegen, het ging weer, maar wel moe. Heel moe. Een paar dagen weer ok en toen begon het weer. Weer doorheen moeten slepen (net wel net niet) en toen leek het weer te gaan en nu sinds vorige week weer aan de beurt. Hoesten niet normaal meer. Nachten wakker gelegen en inmiddels zo ongekend veel, dat ik gewoon in mijn broek pies als het te lang duurt. De ergste kriebel is er nu uit, maar nu lijkt het los te komen, waardoor ik alsnog blijf hoesten. En als je dan diep ademhaalt, dan is het net of je keel in de fik staat. Het voelt alsof ik twee pakjes peuken op heb (ik rook al zes jaar niet meer, maar kan het me nog herinneren als ik tijdens het stappen teveel had gehad). Het is geen droge hoest meer. Maar tjemig zes. Week zes alweer en ook ik heb zelden iets bijzonders of zo ongekend lang. Bah bah. Beterschap!
Ruim 3 weken gehad, alle holtes aan de rechterkant van mijn gezicht zaten vol en een oor zit nog dicht! Ook de moeheid is nog niet weg... Het is echt een rot virus. Beterschap!
Dat wordt nog wat dan... ik ben pas een paar dagen verkouden en inmiddels zit alles dicht, maar als ik het zo lees hoef ik er dus niet op te rekenen dat het aan het eind van de week over is. Beterschap allemaal!
Hier door manlief aangestoken 1,5 week geleden, begon op zaterdag en ben op donderdag weer gaan werken dus 2 dagen op mijn werk gemist maar voel me nog steeds niet lekker. Nog enorme hoofdpijn, snotteren en moe zijn. Maar vooral die hoofdpijn is vreselijk! Hoop niet dat ik niet goed uitgeziekt ben dat ik dalijk weer thuis moet blijven want daar zit ik niet op te wachten en op mijn werk zijn ze dan ook niet blij denk ik.
Hier precies hetzelfde. Schaamde me kapot vorige week dat ik me alweer moest ziekmelden. Begin december buikgriep, met naar de wc hollen en koorts. Vorige week had ik griep. Zonder de wc als beste vriendje, maar voelde me weer net zo beroerd. Ik hoop ook echt dat we snel naar de mooie tijd toe gaan, met wat minder virus mogelijkheden, bah.
Hier ook hoor, ben al 3 weken ziek, Koorts, snotteren, hoofdpijn, heel veel pijn in mijn onderrug uitstralend naar mijn benen, hoesten, keelpijn, moe, zweten etc etc. Het gaat maar niet over. En het ergste is dat ik niet bij mijn ernstig zieke moeder in de buurt mag komen als die tijd niet, ben heel bang dat ik haar aansteek.
Hier ook gehad. Ziek geweest en toen even later weer ziek. En blijft ook lang hangen. Dan ben je op een gegeven moment niet meer heel ziek, maar je fit voelen ook zeker niet. Beterschap, je kan er niks aan doen.
Hier hetzelfde... 2 weken geleden ziek met echte griepverschijnselen. Snel opgeknapt en nu sinds vrijdag weer flink verkouden, beetje koortsig... Bleghhhh... Ohh, zag net ergens voorbijkomen dat het fijn is om te stomen: Doe dit alleen als je echt dicht zit!! Bacteriën groeien namelijk bij zo een 41graden... Dus bij een beetje heet stomen, werkt het alleen maar averechts!!
Hier ook, week voor kerst ziek. Tijdens kerst ziek en nu afgelopen donderdag weer ziek. Heel het weekend in bed gelegen. Vanmorgen naar huisarts, gelukkig geen longontsteking...maar wat voel ik me beroerd.... Beterschap iedereen!